Saturday, March 3, 2012

Please don't talk to me, I fall in love so easily


buty/shoes - CCC , spodnie/pants - Diverse , bluzka / t-shirt - Tally Weijl , szalik/scarf - H&M , żakiet/jacket - Cropp Town, torba/bag - Primark

Dziś jest piękna pogoda, więc byłam z koleżanką na spacerze. Wcześniej jednak miałam sporo do zrobienia - musiałam posprzątać cały dom i poprasować. Spędziłam na tym cały ranek ale było warto bo teraz wszystko lśni, haha! Jestem zmęczona bo wcześnie wstałam a zaraz wychodzę do kolegi, będziemy całą klasą oglądać film ze studniówki. Miłego dnia !

Today is beautiful weather, so I was with my friend for a walk. But first I had a lot to do - I had to clean the whole house and I was ironing clothes . I spent the whole morning done but it was worth it because now it shines, haha! I'm tired . Now I'm going to my friend, my class and I will be watching movie from Prom. Have a nice day !



Ostatnio gdy byłam z mamą i bratem na zakupach kupiliśmy sobie ( ja i Szymek) napoje lodowe. Nie wiedzieliśmy, że to farbuje i potem chodziliśmy z zielonymi ustami , językami i zębami, hahaha !

Recently when I was with my mother and brotherin in the city and  I and Szymon drank ice shake . We didn't know that it is dyed and then We were going with green lips, tongues and teeth, hahaha!


www.formspring.me/martienna

27 comments:

  1. hahaha niezłe te napoje lodowe :D bardzo twarzowe :) pozdrawiam http://jah-stina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. świetny zestaw. ;) bardzo ładna torba!

    ReplyDelete
  3. fajny zestaw :> te napoje lodowe fajne ^^

    ReplyDelete
  4. Super ten szalik! A napoje lodowe- mniam, w kilku łykach bym go wypiła ;D Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania urocze bransoletki ;)

    ReplyDelete
  5. Noo, ale napewno wesoło było, dowiadując się o tym . ;D

    Tobebka jest świetna . ;D

    ReplyDelete
  6. śliczny masz ten szaliczek :)

    ReplyDelete
  7. Super zestaw! W torebce się zakochałam, taka jest śliczna:)
    F.

    ReplyDelete
  8. Cudna chustka i torebka :)
    +Obserwuję :*

    ReplyDelete
  9. sweet blog would you like we follow each other

    ReplyDelete
  10. i love your scarf ;)

    http://shoesncoffee.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  11. Great look I have the same scarf!!! Thank you for stopping by THe Fashion hive and your sweet comment. Im following you on google hope you follow me too:)

    http://thefashionhive.com

    ReplyDelete
  12. super blog !! obserwuję :))

    Jeśli lubisz biżuterię to zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    ReplyDelete
  13. Świetny zestaw! Szalik jest cudowny :))

    ReplyDelete
  14. Super zestaw! Uwielbiam takie!

    ReplyDelete
  15. I love this outfit! I would love to follow your blog, seems really cool! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥