Friday, March 9, 2012

Don't go




szalik/scarf - H&M, rękawiczki/gloves- Reserved, kurtka/jacket - House , torba/bag - Primark, buty/shoes - CCC, spodnie/pants - no name

Dopiero wróciłam do domu, ten dzień był bardzo męczący. Od rana siedziałam na hali sportowej i oglądałam Ogólnopolski Turniej w siatkówkę szkół ponadgimnazjalnych im. Bolesława Prusa, który co roku odbywa się w moim mieście. Nasza drużyna wygrała wszystkie mecze, które dziś grali a jutro czekają ich dwa kolejne ( POWODZENIA!). Później byłam z koleżanką na drodze krzyżowej i dopiero wróciłam do domu. Idę oglądać film a potem spać bo jutro kolejny długi dzień, rano lecę na halę kibicować :)

I'm sorry but this post is only for polish readers :)

22 comments:

  1. Całkiem niezły casualowy zestawik w sam raz na chłodniejszaą porę :) Czy torebka jest plastikowa?

    Pozdrawiam,
    Joanna

    ReplyDelete
  2. śliczna torebeczka (:

    ReplyDelete
  3. sliczna torba :)

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ładnie wyszłaś <3 Dodaje także do obserwowanych i liczę na to samo!

    ReplyDelete
  5. Zmieniłabym szalik na czarny albo w kwiatki, ale jest ok :) i torba świetna :d

    ReplyDelete
  6. Śliczna torba:)
    Motyw panterki na szaliku genialny!

    ReplyDelete
  7. ciekawa stylizacja, podoba mi się ;)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Odważnie - ja nie połączyłabym kwiatów i panterki. Wygląda to naprawdę ciekawie :)

    ReplyDelete
  9. panterka i kwiaty? coś ci się pomyliło ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥