Sunday, March 18, 2012

Such a quiet joy

Mam dla was kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru z koleżanką . Pogoda jest cudowna i zachęca mnie do wyjścia z domu, dlatego dodaję szybko post i uciekam. U was też tak słonecznie ? :)

I've got some pictures from today's walk with my friend. The weather is wonderful and encouraged me to go out . In your city the weather is beautiful ? :)





koszula/shirt - H&M, spodnie/pants - H&M, naszyjnik/necklace - Bershka, pierścionek/ring - House, bransoletka/bracelet - Cropp Town, buty/shoes - Step, torba/bag - no name


www.formspring.me/martienna
Zapraszam do rejestrowania się na stronie CLICK  - to wystarczy żeby otrzymać próbki kosmetyków. 

60 comments:

  1. Wiedziałam, że koszula będzie super na tobie wyglądać :)

    ReplyDelete
  2. wszystko mi się bardzo podoba! ;)

    ReplyDelete
  3. śliczna koszula :)
    u mnie też słonko świeci

    ReplyDelete
  4. boooskie masz to coś na szyi. :) *_*
    super, ja też ostatnio łażę gdzieś ciągle po dworze...

    ReplyDelete
  5. yes, the weather is wondeful here as well! like it was sumemr already :)

    ReplyDelete
  6. dzisiejsza pogoda jednym słowem - rewelacja :D

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz! Piękna koszula! ;)

    ReplyDelete
  8. Koszula obłędna! Pogoda jest przepiękna :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów? :) serdecznie zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. ladnie wyglada naszyjnik w polaczeniu z bialą koszul,ą :)

    ReplyDelete
  10. Amazing outfit and very beautiful pictures! :)

    With love,
    Donna-ly

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz bosko! Tak klasycznie i uroczo : ) Naszyjnik jest przepiękny : )

    ReplyDelete
  12. boska koszula slicznie wygladasz ;)

    ReplyDelete
  13. wszystko co masz na sobie jest śliczne! :))

    ReplyDelete
  14. prześlicznie, fajny naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  15. Ja mam do kołobrzegu 3 godziny jazdy pociągiem,więc jest fajnie ;))
    Podoba mi się ta stylizacja.Ten wisior fajnie wygląda z koszulą ;)

    ReplyDelete
  16. U mnie niestety pada deszcz ; (
    fajne zdjęcia!

    ReplyDelete
  17. u mnie słońce cały dzien ;D
    z 20 stopni było. cudowna bluzka !
    jesteś śliczna , wiesz ? ;D
    dodaje do obserwowanych ;)
    dzięki za komentarz

    ReplyDelete
  18. lubię takie proste zestawy, nieprzekombinowane ale ciekawe =]

    ReplyDelete
  19. rewelacyjny zestaw ,pasuje do ciebie :) torebka i koszula <3

    ReplyDelete
  20. Cudowna stylizacja i dzieki za komentarz u mnie i zapraszam częściej ;))

    ReplyDelete
  21. Śliczna jesteś. :) Obserwuję i zapraszam do siebie. :)

    ReplyDelete
  22. U mnie tez dziś słoneczko ;D
    Śliczne zdj. ! ;*
    Pzdr. ;)

    ReplyDelete
  23. Super stylizacja i zdjęcia również. U mnie też tak pięknie :)

    ReplyDelete
  24. Jaka świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo mi się podoba! naprawdę jestem zachwycona.. :)

    ReplyDelete
  26. genialna koszula :)

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Masz bardzo fajne spodnie i koszule, lecz chyba bardziej by mi się wpuszczona w spodnie podobała, po prostu tak teraz mam :) ale tak też fajnie wyglądasz ! :)) i super wisiorek :)

    ReplyDelete
  28. Super! Koszula jest cudowna :))

    ReplyDelete
  29. Genialny outfit!!:D Najbardziej podoba mi się koszula! Jest cudowna.

    ReplyDelete
  30. I absolutely looove ur shirt!! Gotta get one of those sometime haha :D Love ur blog also..its so nice and cute! :) <3

    Check out my blog if you have time:
    http://sweetclaires.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Prześlicznie! Tak dziewczęco! A naszyjnik genialny!!!!

    ReplyDelete
  32. Pięknie wyglądasz, podoba nam się wszystko i sceneria też pasuje, ah jak ładnie:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    FashionGames

    ReplyDelete
  33. niby black&white, a ciekawie to wygląda. może przez dodatki? :)

    ReplyDelete
  34. i'm totally fall in love with your pics!!!!amazing post!

    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    ReplyDelete
  35. Świetna koszula :)
    O tak, u mnie też jest tak ciepło i słonecznie ;)

    ReplyDelete
  36. Oj, jak pięknie! Prosto, ale bardzo efektownie!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  37. dziękuję :D
    śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  38. Koszula jest IDEALNA!
    I podoba mi się ten naszyjnik <3

    ReplyDelete
  39. Wonderful girlish outfit!

    xx
    http://ohsoalexandrish.blogspot.com/
    visit my blog please)

    ReplyDelete
  40. jest pięknie i ten plener :) podoba mi się

    ReplyDelete
  41. Swietnie wygladasz :) jakis czas temu bezskutecznie polowałam na te koszule :)

    ReplyDelete
  42. koszula cudowna!
    piękne stylizacje, na pewno będę odwiedzała częściej Twojego bloga;)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  43. bardzo fajnie wyglądasz, sliczna koszula! ;))

    ReplyDelete
  44. the necklace is simply amazing!!! love it!!! :-DDD

    http://invitationtoinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥