Monday, March 19, 2012

Reflections

Przed chwilą wróciłam z dworu, byłam na spacerze z moją koleżanką i moim psem :) Pogoda jest piękna, słoneczna, tylko trochę wieje. Niestety już robi się ciemno a ja muszę się brać za naukę.

I just returned to my house, I was on walk with my friend and my dog ​​:) The weather is beautiful and sunny, just a little windy. Unfortunately, it's getting dark now and I have to start learn.
 
 Co miałam na sobie / What I wore : buty/shoes - Step, spodnie/pants - Diverse, kurtka/jacket - no name, szalik/scarf - H&M, okulary/sunglasses - Primark

 A teraz lecę uczyć się WOS'u :) Miłego dnia !  / I'm going to learn CSPE :) Have a good day !

www.formspring.me/martienna
Zapraszam do rejestrowania się na stronie CLICK  - to wystarczy żeby otrzymać próbki kosmetyków. 

44 comments:

  1. świetnie wyglądasz, cudowny piesek :)

    ReplyDelete
  2. ślicznie wyglądasz <3
    jakii psiaak :D

    ReplyDelete
  3. Owocnej nauki :))

    ReplyDelete
  4. Boskie jest pierwsze zdjęcie!!!

    ReplyDelete
  5. świetna kureczka :) i w ogóle cały zestaw :)

    ReplyDelete
  6. lovley
    xx
    http://welikewelove.blogspot.de/

    ReplyDelete
  7. ale fajny pies ! :) współczuję matury, ale nie jest trudna więc napewno dasz sobie radę:) zapraszam do siebie, rozdaję kolczyki :))

    ReplyDelete
  8. wosu w życiu bym nie zdawała :P życzę powodzenia! :)

    ReplyDelete
  9. trzeba korzystać z pogody póki ładna ! :))

    ReplyDelete
  10. pierwsze zdjęcie świetne! :D

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz! Masz cudownego psa!
    Widzę, że zdajesz maturę z wosu, ja też mam taki zamiar ale ja dopiero za rok! ;)

    ReplyDelete
  12. juju jaki piesek o.O oryginalny ;))

    ReplyDelete
  13. świetne kurtka :)

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. no tak, chce się biegać, a nie uczyć;))

    ReplyDelete
  15. dzisiaj miałam wos, tyle że mnie czeka egzamin gimnazjalny ;c
    powodzenia życzę! ;*

    ReplyDelete
  16. uuuu matura :( skąd ja to znam :( własnie siedze nad matematyka :OOO

    ReplyDelete
  17. boże jaki cudowny pies! wygląda tak mega stylowo, że nie można oderwać od niego oczu ;)

    ReplyDelete
  18. ale piees ;o
    taki dziwny, ale fajny ;D
    ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  19. kurtka świetna, ogółem kolorystyka bardzo na tak;) i pies pasuje do całości hehe;)

    ReplyDelete
  20. Świetna kurteczka i piesek ;)

    ReplyDelete
  21. sliczny piesek i bardzoladna masz kurtkę :)

    ReplyDelete
  22. Zostałaś otagowana u mnie na blogu, zapraszam do zabawy! ;*

    ReplyDelete
  23. piesek <3 ja też bym musiała się zabrać za naukę :(

    ReplyDelete
  24. Bardzo łądna kurtka!! Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  25. fajna kurteczka zdjęcia też ;0

    ReplyDelete
  26. Charty są cudowne i wspaniałe i pełne godności niczym królowa angielska. Niby żart, a wcale nie.

    ReplyDelete
  27. Bardzo podoba mi się twój szalik i buty :)
    a piesek cudny :)

    ReplyDelete
  28. nice :))

    http://the-little-big-things-in-life.blogspot.de

    xo isa

    ReplyDelete
  29. Świetna kurtka i chusta ! :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  30. Piesek słodki, ale strasznie chudy hehe :D
    Co to za rasa ; >?

    ReplyDelete
  31. Śliczny piesek! Ładne zdjęcia!
    ZAPRASZAM do siebie :*

    ReplyDelete
  32. your dog is so beautiful:-DDD love your outfit too!!! very nice!!!

    http://invitationtoinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥