Wednesday, March 28, 2012

On those silly boys in blue.

Ten tydzień się ciężki dlatego nie miałam czasu tu zajrzeć. Do matury zostało 36 dni więc czas wziąć się do pracy. W sobotę jedziemy na pielgrzymkę do Częstochowy modlić się o dobre wyniki z matury :) Mam nadzieje, że to pomoże ! haha


This week is hard because I did't have time to look here. I have 36 days and I'm going to write mature exam so it's time to get down to work. On Saturday, we're going on a pilgrimage to Częstochowa to pray for good results from mature exam :) I hope this helps! haha


Właśnie zajadam się tymi pysznościami ze zdjęcia . Przede mną leży otwarta książka od WOS'u, jutro sprawdzian.
I'm eating these good food which You can see in the photo. Before me lies an open book from CSPE, test is tomorrow.

 Pianka z Gliss Kur, użyłam jej przed chwilą pierwszy raz a już ją lubię. Łatwo i równomiernie się rozprowadza , zwiększa objętość . Jest idealna do moich cienkich włosów :)
Foam from Gliss Kur, I used it the first time and already like it. Easy and even application. It is perfect for my thin hair :)



Dziś byłam z mamą na mieście i weszłyśmy do House :) Oto moja nowa kurtka .
Today I was with my mum in the city and We was in House :) This is my new jacket :)

www.formspring.me/martienna
Zapraszam do rejestrowania się na stronie CLICK  - to wystarczy żeby otrzymać próbki kosmetyków.

46 comments:

  1. mmmm . Truskawki . <3
    No pewnie módl się, może to pomoże . ;)
    Ja trzymam kciuki za wynyki . ;)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam takie jedzonko.
    Kurta super.

    ReplyDelete
  3. swietna kurtka musze sobie wlasnie jeansowa taka kupic bo bardzo mi sie podobaja :)

    ReplyDelete
  4. możesz zdradzić, ile kosztowała kurteczka? :)

    ReplyDelete
  5. Ale pysznie wygląda ;))
    Matura..powodzenia już teraz ;)

    ReplyDelete
  6. Truskawki.! ^^
    Ile kosztowała pianka.? :D Ja ciągle walczę o puszystsze włosy ^^
    Kurtka boska, ale na mój budżet za droga :)

    ReplyDelete
  7. Kooooocham truskawki<3

    Pozdrawiam Kosti :)

    ReplyDelete
  8. jak smakują truskawki o tej porze roku? ja nie mam odwagi kupić w sklepie teraz, bo wydają mi sie strasznie sztuczne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie są tak pyszne jak te, kt~óre kupujemy latem ale też bardzo dobre :)

      Delete
  9. wygląda smakowicie!:)
    a kurteczka cudna!:)

    ReplyDelete
  10. MMmm, pyszności tam masz, widzę ^^
    Powodzenia z nauką ;3

    ReplyDelete
  11. Ale mam ochotę na truskawki :)
    Za ile kupiłas ta kurtkę ? tez poluję na taka, ale nie orientuję się ile może kosztowac ^^
    Zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  12. Mmmm... aż zgłodniałam patrząc na te pyszności *.*

    ReplyDelete
  13. naprawdę tylko 36 dni? Idę się uczyć! :D
    przepyszne kanapeczki (?) ! też miałam dziś ochotę na truskawki :) a kurta śliczna :)

    ReplyDelete
  14. śliczna kurtka :>

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Na talerzu same pyszności :) Ja na wafle mówię styropian ;d Kurtka śliczna!
    A co do pianki to jestem ciekawa pełnej recenzji, może moim cieniaskom by pomogła?

    ReplyDelete
  16. Trzymam kciuki za pomyśle zdanie matury, pielgrzymka do Częstochowy na pewno pomoże :)
    Ostatnio kupowałam piankę do włosów, ale tej z Gliss Kuru nie widziałam, a szkoda.

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. miłej pielgrzymki ;) będę trzymać kciuki ;) ja mam egzamin gimnazjalny w postaci małej matury :/

    ReplyDelete
  18. my nie mieliśmy pielgrzymki przed maturką, a i tak obyło się bez większych wpadek ;)
    na pewno uda Ci się zdać, w końcu tyle osób ją napisało, że uwierz mi, że nie jest to nie wiadomo jak trudny egzamin ;)

    trzymam kciuki ;)

    http://peugeotcikowa.blogspot.com/2012/03/zamow-jedzonko-przez-internet.html

    ReplyDelete
  19. Świetna kurtka. Mniam truskawki. < 3 Wcześnie, ale i tak - powodzenia na maturze. :)

    ReplyDelete
  20. ładna kurtka, rozglądałam się za też za nią :D

    ReplyDelete
  21. Świetna kurteczka ;))

    ReplyDelete
  22. świetna kurtka :)
    dziękuję za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwacji :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  23. Cudowna kurteczka ;) Świetny blog więc obserwuje;) Zapraszam do siebie;)

    ReplyDelete
  24. Switna kurtka! Powodzenia na maturze, to juz za pasem ;* :*

    ReplyDelete
  25. jedzenie pyszności, piankę muszę chyba wypróbować a kurtka jest śliczna!

    ReplyDelete
  26. fajna kurteczka;)

    ReplyDelete
  27. Fajna kurtka ;D Powodzenia na maturze ;) Super blog ;D Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  28. o, ja w zeszłym sezonie oglądałam w Housie taką kurteczkę;) świetna.
    skąd masz truskawki?<3 ostatnio o nich marzę!

    ReplyDelete
  29. mm śniadanie;P świetna kurtka;)

    ReplyDelete
  30. no truskawki - chyba sobie żartujesz! pyszności :P
    a kurteczka wygląda świetnie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥