Friday, March 30, 2012

Keep me forever, tell me you own me

Dzisiejszy dzień spędziłam z koleżanką i wreszcie miałyśmy czas żeby wybrać się do kosmetyczki i do fryzjera ( nienawidzę fryzjerów ale trafiłam do bardzo fajnej fryzjerki i wreszcie jestem zadowolona, moja grzywka mi się bardzo podoba i postaram się wam ją pokazać jak najszybciej).

Today  I spent a lot of time with my friend, and finally we had time to go to the beautician and a hairdresser
(I hate the hairdressers but I found a very nice hairdresser, and finally I'm happy, my bangs look very good and I'll show you as soon as possible).


 Kiedy czekałam na wizytę u kosmetyczki koleżanka zrobiła mi kilka zdjęć :)
When I was waiting to a beautician, my friend shot ​​me some pictures :)
kurtka/ jacket - House, t-shirt - House, spodnie/pants - H&M

Na koniec udałyśmy się na frytki :) Mmm, pycha ! / At the end We ate french-fries, Mmm, yummy !

Jutro jadę na pielgrzymkę do Częstochowy modlić się za dobre wyniki z matury :) Miłego weekendu !
Tommorow I'm going to Częstochowa pray for good results from mature exam :) Have a nice weekend !

www.formspring.me/martienna
Zapraszam do rejestrowania się na stronie CLICK  - to wystarczy żeby otrzymać próbki kosmetyków.

29 comments:

  1. pieknosci ;-)
    ale na fryteczki to mi ochoty narobilas, ze fiu fiu.

    ReplyDelete
  2. czekam na zdjęcia grzywki :)

    ReplyDelete
  3. mam nadzieję, że zobaczę grzywkę prędko! :P
    poza tym, wydaje mi się, że poprawiła Ci się cera?
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cera mi się poprawiła :) Jak mówiłam kiedyś tam są momenty kiedy wygląda strasznie a są takie gdy na mojej twarzy jest tylko kilka krostek .

      Delete
  4. crossing fingers for your exams to turn out right :)

    ReplyDelete
  5. Też nienawidzę fryzjerów i niestety nie spotkałam jeszcze tego 'jedynego' :D ciekawa jestem nowej fryzury :)

    ReplyDelete
  6. Pięknotka ;)
    Śliczna kurteczka :)

    ReplyDelete
  7. Fajnie prezentuje się ta kurtka :))
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  8. o jeja, kurteczka jest genialna! ;)

    ReplyDelete
  9. skąd jesteś tak wg? :)
    ładnie, ładnie. ja mam fryzjera za tydzień... byle nie spieprzył mi fryzurki

    ReplyDelete
  10. ślicznie wyglądasz:)
    ciekawy blog:) poobserwujemy?:*

    ReplyDelete
  11. Znakomicie wyglądasz. Gratuluje udanego dnia i świetnej fryzury:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest zdjęcie robione przed pójściem do fryzjera :) Przeczytałaś/eś notkę ? :)

      Delete
  12. kurteczka taka jaką bym chciała :) aaaa narobiłaś mi ochoty na frytki ;(

    ReplyDelete
  13. fajnaa kurteeczka .;)
    ja to w poniedziaałek idę do kosmetyczki. w końcu. ^^

    ReplyDelete
  14. i absolutely LOVE your style. you're so beautiful! <3

    ReplyDelete
  15. pięknie wygladasz!!
    ja z koloei jestem uzalezniona od chodzenia do fryzjera ;)
    zapraszam do nas jestem ciekawa co myslisz o mojej kurteczce ;)
    http://www.bemymusthave.pl/

    ReplyDelete
  16. ładnie wyglądasz ! ;)
    zapraszam do siebie .

    ReplyDelete
  17. też nie lubię fryzjerów ;) ładne zdjęcia :))

    ReplyDelete
  18. ładna jesteś

    aż naszła mnie ochota na fryteczki ;D
    zapraszam ^^

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥