Wednesday, March 7, 2012

MY FAVORITE BEAUTY PRODUCTS FOR FACE ❤

Dzisiejsza matura próbna z matematyki była trudna, chociaż udało mi się zrobić prawie wszystkie zadania ( ostatnie jakoś mi nie szło :)) . Mam nadzieję, że innym piszącym również poszło nieźle. Za tydzień mam maturę z polskiego a za dwa tygodnie z angielskiego, jest jeszcze trochę czasu żeby powtórzyć sobie materiał.
A teraz wracając do tematu posta, postanowiłam pokazać wam moje ulubione kosmetyki do twarzy, których używam do codziennej pielęgnacji.

Today's math test was hard, but I managed to do almost all excercises ( I didn't do last excercise:)). I hope that other people also went well. Next week I'm writting test from  Polish and English, is still a bit of time to repeat the material.
Now, back to topic, I decided to show you my favorite cosmetics for face, which I use for daily care.


Żel do twarzy z Garniera, kupiłam go dawno i mimo, że nie lubię tej firmy okazał się być bardzo dobry . Stosuję go dwa razy w tygodniu. Drugi kosmetyk to nabytek sprzed około dwóch miesięcy, jest świetny, doskonale oczyszcza . Oprócz tych dwóch używam jeszcze Under Twenty (mam 3w1 że, peeling i maskę oraz żel oczyszczająco - matujący ale jakoś te dwa nie przypadły mi do gustu, czasami używam Nivea Visage żel-krem do mycia twarzy click).
Gel to the face from Garnier, I bought it a long time and although I don't  like this company, gel has proven to be very good and I use it twice a week.  The second cosmetic I bought about two months ago, is great, cleans very well (besides these two I use  Under Twenty  sometimes I use the Nivea Visage Cream-gel click).

 Następne dwa produkty są z Ziaji (pisałam o nich tu! ) .Tonik ogórkowy jest bardzo fajny, przeszkadza mi tylko jego zapach ale poza tym jest super. Płyn miceralny jest bezzapachowy i świetnie oczyszcza. Czasami używam też toniku z Lirene .click
 The next two products are from Ziaja.( I wrote about this) Cucumber tonic is very nice, just bothers me the smell but other than that is greatThis blue is odorless and cleans well. Sometimes I use a tonic from Lirene.click

W weekend będzie post z outfitem ! :)
www.formspring.me/martienna zapraszam do zadawania pytań :)

28 comments:

  1. uzywałam keidyś tego toniku z Ziaji ale się zraziłam zapachem bo za bardzo mi przeszkadzał :)

    ReplyDelete
  2. Tonik z Ziaji miałam ;) używam również z tej firmy mleczka do demakijażu.

    ReplyDelete
  3. uwielbiam kosmetyki do twarzy z Under 20 :) a z Garnierem nigdy nie miałam złych przygód :)

    ReplyDelete
  4. Garniera mialam bardzo go lubilam teraz przelewam sobie inny oczyszczający do tej pustej tubki gdyż te włokienka podobno pobudzają cere do wolniejszego stazenia takze jak myje codziennie buzke to zawsze tym garnierem przy okazji oczyszcza i tjkby spowalnia starzeniu chociaz w to do konca i tak nie wieze :Pa reszty nie mialam ale widze posiadasz maselko kakaowe w kosmetycznetkore uwielbiam :)

    ReplyDelete
  5. thank you for sharing what you like!
    :DD <3

    ReplyDelete
  6. Ja używam tego żelu z La Roche Posay, przepisała mi go dermatolog i od tej pory cały czas po niego sięgam. x

    ReplyDelete
  7. ja też używałam tonikó z ziaji, miałam nagietkowy. mimo ze nobrze nawilzal skore to rzeczywiscie zapach nie za przyejmny : <

    ReplyDelete
  8. Mogłabyś mi podać dokładną nazwę tego drugiego żelu? Co na zdjęciu trzymasz :D (nie garnier) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Roche - Posay, Effaclar - Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej :)

      Delete
  9. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji :)

    ReplyDelete
  10. ziaja ma całkiem niezłe kosmetyki;) pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  11. bardzo lubię kremy z Ziaji:) bardzo fajny post! dziękuję za odwiedziny!!

    ReplyDelete
  12. Bradzo fajny blog ;)Czekam na post z outfitem ;)

    ReplyDelete
  13. blog swietny ;)
    obserwuje i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  14. dziękuję!

    przyznam, że żadnego z tych produktów nie używałam, może pora to zmienić :D

    ReplyDelete
  15. świetna notka ;D
    O tym żelu z Garniera dużo słyszałam ^^

    ReplyDelete
  16. Żel z Garniera ciekawie się zapowiada :)
    a tak w ogóle to świetny blog! podoba mi się tu, także zaczynam oglądać starsze posty :D

    ReplyDelete
  17. Garnier się u mnie nie sprawdził, ani trochę, oddalam facetowi :D za to la roche posay - uwielbiam :)!

    ReplyDelete
  18. czaję sie na ten garnier peeling brusher,ale u mnie w drogerii go czesto nie ma :(
    obserwuje;)

    ReplyDelete
  19. Przejrzałam kilka postów twojego autorstwa i muszę stwierdzić, ze masz genialny styl :)
    zapraszam do mnie jak znajdziesz czas ^.^

    ReplyDelete
  20. Powodzenia na następnych maturach! :) Ładnie wyglądasz ma zdjęciach:) Dodałam notkę!:)

    ReplyDelete
  21. Też używałam tego żelu, całkiem ok. Powodzenia ! zapraszam do mnie www.volackova.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Tak się zastanawiałam, czy ta szczoteczka pomaga w oczyszczaniu twarzy :)

    ReplyDelete
  23. Powodzenia w kolejnych próbnych maturach. ;D

    ReplyDelete
  24. Też używam tego ogórkowego toniku :)

    ReplyDelete
  25. oo! a co źle Ci z matmy dokładnie poszło?

    Zapraszam na nową notką :*

    ReplyDelete
  26. masz bardzo ciekawą urodę ! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥