Saturday, March 31, 2012

Apologies like the birds in the sky.

Nie mam żadnych zdjęć z dzisiaj ponieważ w Częstochowie była okropna pogoda. Cały czas wiał wiatr i padał deszcz. Cała przemokłam ... :( Mam nadzieję, że nie rozchoruję się na święta .
Bransoletki są z Avon'u, Cropp Town, jedna to prezent od koleżanki a reszta kupiona nad morzem, pierścionki są z  House.

I didn't take pictures today because in Częstochowa was terrible weather. All the time was wind and rain.  I hope I'll be healthy for Easter .
Bracelets are from Avon, Cropp Town, one was a gift from my friend, the rest I bought  of the seaside, rings from  House.

Tata pożyczył mi dziś swój telefon ( mój się zepsuł i wciąż się zastanawiam jaki kupić, polecacie jakiś ? :)).
+ One night in Ibiza - ostatnio moja ulubiona piosenka

Today My dad loaned me his phone (mine mobile phone  broke down, and still I'm wondering what I can buy, Can you recommend one? :)).
+ One night in Ibiza - recently my favorite song ♥ 


Na koniec zdjęcia w mojej nowej fryzurze :) Jak wam się podoba ?
At the end the pictures my new haircut :) As You Like It?

www.formspring.me/martienna
Zapraszam do rejestrowania się na stronie CLICK  - to wystarczy żeby otrzymać próbki kosmetyków.

67 comments:

  1. kurczę ładnie wyglądasz ;))
    Pasuję Ci grzywka ;)

    ReplyDelete
  2. tak tak tak! takiej grzywki oczekiwałam! wyglądasz wspaniale! :)
    kolor też zmieniłaś, czy to tylko tak na zdjęciach? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zmieniałam koloru włosów ale chyba niedługo się zafarbuję :)

      Delete
  3. łądnie wygladasz;-)

    ReplyDelete
  4. ja polecam Ten co masz w chwili obecnej czyli Nokia E52 mam go od tygodnia i nie mogę się nacieszyć jednak te dotykowe nie sprawdzają się na dłuższy okres czasu :)

    ReplyDelete
  5. Jesteś z Częstochowy? -Ale zbieg okoliczności, bo mieszkam niedaleko Częstochowy:)
    Mam Xperie x8, powiem że ideałem on nie jest, bateria trzyma co najdłużej dwa dni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem ze Skierniewic ale byłam na pielgrzymce maturzystów w Częstochowie :)

      Delete
  6. u mnie też okropna pogoda :) i ładną masz fryzurkę!

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie wyglądasz w takich włoskach :).

    ReplyDelete
  8. u mnie pogoda też jest okropna :( chciałam porobić nowe zdjęcia i dodać outfit ale raczej nic z tego nie wyjdzie
    bransoletki chętnie bym przygarnęła do mojej kolekcji bo są świetne :)
    nowa fryzura też fajna, chociaż ciężko będzie mi sie przyzwyczaić :D
    xoxo

    ReplyDelete
  9. grzywka dodaje Ci mnóstwo uroku:)

    ReplyDelete
  10. ja juz kochaa obserwuję :) ;*

    ReplyDelete
  11. wyglądasz przepięknie:):):) wgl śliczna z Ciebie dziewczyna;)






    ja już obserwuję:) mam nadzieję, że i Ty masz ochotę;)
    zapraszam;*

    ReplyDelete
  12. przejrzalam ostatnich kilka postow i pozwole sobie napisac, ze wydajesz sie niezwykle fotogeniczna :) fajne masz psisko, a stylizacje proste, ale ze smaczkiem, takie jak sama lubie najbardziej :)

    Gosia xx

    p.s. jasne, ze obserwujemy =)

    ReplyDelete
  13. Jasne, ja już obserwuję:)
    twoja kolej;)

    ReplyDelete
  14. Ładne zdjęcia :)

    http://michikooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. I bought BB 8250 curve and I love it!;)

    ReplyDelete
  16. Epicko :) hehe, bardzo Mi się podoba.
    Zapraszam do siebie, może obserwujemy ?
    buziaki

    ReplyDelete
  17. Ja mam nokię E75 i myślę, że jest godna polecenia :)

    ReplyDelete
  18. Dziękuję ;* Oczywiście, jak chcesz możemy poobserwować ;D

    ReplyDelete
  19. Ładna jesteś.
    Jaki model aparatu.?
    Obserwujemy.?

    ReplyDelete
  20. ja już obserwuję Twojego bloga:) mam nadzieje ze się odwdzięczysz jeśli chcesz oczywiście;)

    ReplyDelete
  21. LG swift black, niezawodny ;*
    zapraszam..

    ReplyDelete
  22. super bransoletki i pazurki ;) a fryzurka zdecydowanie pasuje, fajnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  23. Polecam iPhona :D
    Ślicznie wyglądasz w nowej fryzurze ; > ; *

    ReplyDelete
  24. Świetnie wyglądasz:]
    W ogóle jesteś śliczna^^

    dowciapna.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Podoba mi się jak jest parę bransoletek na ręce ;) A fryzurka fajna, pasuje Ci :) Pewnie- ja właśnie Cię zaobserwowałam ^^

    ReplyDelete
  26. fryzura Ci bardzo pasuje! super!

    ReplyDelete
  27. Fryzurka śliczna. Ja niedawno zgubiłam telefon :)

    ReplyDelete
  28. Ślicznie Ci w nowej fryzurce! Piosenkę bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  29. fajne zdjęcia i bransoletki! ^^

    ReplyDelete
  30. cudownie wyglądasz, a kolor paznokci mój ulubiony! :)

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo ładna fryzurka:)
      również wesołych!:)
      Obserwuję już wczesniej:)

      Delete
  32. śliczna jesteś . ;)
    również zachęcam do obserwowania i śledzenia moich marnych wpisów . ;)

    ReplyDelete
  33. co do telefonu to ja mam samsung wave 533 i jestem bardzo zadowolona ;)

    ReplyDelete
  34. dodane :)
    Zapraszam do obserwowanych

    ReplyDelete
  35. dziękuję i wzajemnie :) a co do telefonu to polecam ci Samsung Avila^^

    ReplyDelete
  36. obserwuje i licze na to samo ;D

    ReplyDelete
  37. ładnie ci w tych włosach. Polecam wszystkie HTC, są cudowne. zapraszam Cię do mnie na artykuł o szpilkach Christiana Louboutina, myślę ze warto. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  38. Dziękuję za komentarz u mnie :) Ja już obserwuję ;)
    Świetna ta fryzurka!

    ReplyDelete
  39. śliczna jesteś! masz ładne bransoletki :) podoba mi się tu!

    ReplyDelete
  40. sweet :)

    http://the-little-big-things-in-life.blogspot.de/

    xo isa

    ReplyDelete
  41. mi tez się zepsul tel;/ zastanawiam sie nad kupnem se xperia x10 :)

    ReplyDelete
  42. Your new hair looks sooo cute! :D and I love your denim jacket! I've been looking for one for the longest time ever and can never find it haha... Well anyways love your blog girl <3 :)

    http://sweetclaires.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. słodka fryzurka :D wesołych świąt i myślę, że będę tu wpadać częściej!

    ReplyDelete
  44. Fajne zdjęcia :) Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  45. Bardzo fajne zdjęcia :)Zapraszam :)

    ReplyDelete
  46. Wesołych świąt również Ci życzę :*
    ładna fryzurka :)

    ReplyDelete
  47. Zdjęcia śliczne, blog meega.^^
    OCZYWIŚCIE ,ŻE OBSERWUJĘ.^^

    ReplyDelete
  48. śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam kilka bransoletek na jednej ręce. :D A fryzura bardzo ładna! :)

    ReplyDelete
  50. nice blog :)

    would you follow me ?? kleinefeinewelt.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. I have read several excellent stuff here. Definitely
    value bookmarking for revisiting. I wonder how much effort you set
    to make this kind of great informative site.

    My web page :: Most See Funniest Dog Video Collection On Youtube

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥