Friday, March 23, 2012

Baby, love me :*

Cudowny dzień, piękna pogoda ! :) Zaraz lecę do sklepu po coś dobrego i biorę się za naukę, mam sporo do zrobienia w ten weekend . Niestety nie mam czasu na leniuchowanie :(

Wonderful day, beautiful weather! :) I'm goint to go to shop because I want to buy something sweet and I should learn .. I have a lot to do this weekend. Unfortunately I have no time for lazing: (




spodnie/pants - H&M, buty/shoes - Step, bluzka/t-shirt -Reserved, okulary/sunglasses - Primark

www.formspring.me/martienna
Zapraszam do rejestrowania się na stronie CLICK  - to wystarczy żeby otrzymać próbki kosmetyków. 

58 comments:

  1. Świetny outfit . ;)
    Kamizelka jest cudowna . ;D

    ReplyDelete
  2. Ale jestes urocza! :) Masz swietne okularki. Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  4. świetne okulary, ogólnie jesteś śliczna :)

    ReplyDelete
  5. i love love love the fact that you can wear only t-shirt already!lookin just great;)

    ReplyDelete
  6. cudownie wyglądasz, widać, że wiosna każdemu służy :).
    Mam taka wskazówkę, spróbuj zaczesać sobie grzywkę, w takim ułożeniu strasznie powiększa Ci czoło, a taka na bok, tak uważam, dodałby Ci jeszcze więcej uroku :).

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. bluzeczka jest świetna! :D
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://deleks.blogspot.com/2012/03/setka-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. świetny ourfit .;)
    udanego weekendu .;)

    ReplyDelete
  9. jeju, jeju, jak prościutko i pięknie! drobne kwiatuszki to to, co tygryski lubią najbardziej *.*

    ReplyDelete
  10. dzięki za komentarz! ;)

    może pokaże jakiś wiersz na blogu.
    a moje piosenki można zobaczyć
    na tym blogu - bibisong.blogspot.com

    świetny outfit. uwielbiam kwiatki!
    + obserwuję!

    ReplyDelete
  11. piękna kamizelka, świetnie wygląda do tej koszuli! ;)

    ReplyDelete
  12. I absolutely love your blog and your outfits!! you look so amazing - so beautiful! have a nice weekend! hugs

    ReplyDelete
  13. świetnie dobrana kokardka do okularów;DD

    ReplyDelete
  14. bardzo fajny zestaw! ;4,44
    chyba mamy takie same buciki :)

    ReplyDelete
  15. wyglądasz uroczo! Piękna bluzka ;)

    ReplyDelete
  16. slicznei wyg,ladasz :)

    ReplyDelete
  17. I love your outfit :) you're really beautiful, nice style.
    xoxo

    ReplyDelete
  18. Fajnie wyglądasz. :)
    Ja w ten weekend też nie mam czasu na leniuchowanie . ;)

    ReplyDelete
  19. Podoba mi się bluzka :D
    Obserwuję i liczę na to samo ;*

    http://michikooo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ale ślicznie wyszłaś!!! Ja również dodałam do obserwowanych i liczę na rewanż:P

    ReplyDelete
  21. świetnie wyglądasz:)
    A mam małe pytanko.: NIE WIDZIAŁA KTÓRAŚ Z WAS, MOŻE TAKIEGO "CZEGOŚ" (NIE WIEM JAK TO SIĘ NAZYWA ;P) NA WŁOSY ZŁOTEGO, W INNYM SKLEPIE NIŻ INTERNETOWY.?? PROSZĘ O ODPOWIEDŹ :**
    Jeżeli nie wiesz o co chodzi zdjęcie znajdziesz na www.youneversayno.blogspot.com
    pozdrawiam- Martienn Ciebie też proszę o odp :)):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się, że w H&M było coś podobnego :)

      Delete
  22. ładne zdjęcia , bardzo fajnie wyszłaś :)
    Teraz mam nowego bloga :
    welovebaranowa.blogspot.com
    zapraszam .


    Dodaje do obserwowanych ! ♥

    ReplyDelete
  23. Śliczne włoski i bardzo ładny outfit <3
    ja też niestety mam duuuużo nauki, ale damy radę! :)
    Obserwujemy ? ;**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Such a cute outfit!



    http://clothes-and-fairytales.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. fajnie tu ! ;> Obserwuję ;)
    PS Ładna bluzeczka ;]

    ReplyDelete
  26. świetna kamizelka :)

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. This outfit is good =)

    stuff-aboutthings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ślicznie, wiosennie, łagodnie. ; )

    ReplyDelete
  29. Śliczne, takie delikatne! :) piękny outfit. Dziękuję za wizytę u mnie. Oczywiście zapraszam ponownie :)

    ReplyDelete
  30. bardzo mi się podoba :) fajnie ta kokardka do balerinek pasuje i ładna ta biała bluzka, supeeeer!

    ReplyDelete
  31. podoba mi się Twój styl :) prawdę mówiąc, to ładna jesteś, więc pewnie w wielu rzeczach Ci do twarzy.

    mam nadzieję, że o ZamówPapu usłyszałaś pierwszy, ale nie ostatni raz :)
    będzie mi miło jak wspomnisz nas w paru słowach na blogu :)

    http://peugeotcikowa.blogspot.com/2012/03/zamow-jedzonko-przez-internet.html

    pozdrawiam, zapraszam ponownie :)
    ja tutaj jeszcze nie raz i nie dwa zawitam :)

    ReplyDelete
  32. piękny zestaw zwłaszcza bluzeczka ;)
    zapraszam do mnie ! ;D

    ReplyDelete
  33. mam bardzo podobne buty, nie wiem czy nie takie samee ;-)

    ślicznie wyglądasz , bardzo ladna bluzka <3

    ReplyDelete
  34. bardzo ładny strój :)
    zapraszam do nas! http://york-york-lola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ooo jak śliczniutko!!! Super okularki!!

    ReplyDelete
  36. Świetna stylizacja,buty są boskie ;)

    ReplyDelete
  37. bardzo fajny blog. wyglądasz na bardzo sympatyczną osobkę ;)
    obserwuje i mam nadzieje ze zrobisz to samo :)

    ReplyDelete
  38. You look so cute! Love your outfit :)

    ReplyDelete
  39. skromnie ale niezwykle elegancko i uroczo ;)

    ReplyDelete
  40. ładna bluzka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  41. Pięknie wyglądasz, moja niedziela również z nauką :)

    ReplyDelete
  42. świetny blog! oczywiście obserwuję:)

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładny, elegancki no i przejrzysty blog ; * Poza tym - śliczne masz ubrania no i Ty też jesteś ładna :) Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥