Tuesday, February 28, 2012

my new jewellery

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod dwoma ostatnimi postami :-*

Przepraszam, że ostatnio nie dodaję postów, w których pokazuję mój strój ale uniemożliwia mi to pogoda (albo pada deszcz albo śnieg, albo jest ciemno ), brak czasu i brak kogoś kto mógłby mi zrobić zdjęcia. Mam nadzieję, że w weekend się uda.

Dziś musiałam poczekać godzinę na autobus więc załatwiłam kilka spraw ( wreszcie zapisałam się na bilans i wzięłam pieniądze dla brata :)). Zostało mi trochę czasu więc postanowiłam wejśc do Housa i Croppa i oczywiście nie wyszłam z pustymi rękoma, tym razem jednak kupiłam sobie biżuterię.

 Thank you for all the nice and sweet comments below the last two posts :-*

I'm sooo sorry, I didn't add post with my outfit so long because weather is bad ( rain or snow, or dark outside ), I haven't got time and someone who could take pictures for me. I hope that new post with outfit will be in weekend.

 Today I had to wait an hour for the bus so I done some things (finally I arranged visit to a doctor and withdraw the money for my brother :)).  I decided to go to the House and Cropp, and of course didn't come empty-handed, but this time I bought jewelry.



Pierścionek z House / Ring from House



Bransoletka z Cropp Town / Bracelet from Cropp Town.

www.formspring.me/martienna ask me :) / można pytać :)

46 comments:

  1. Świetny jest ten pierścionek! ;)

    ReplyDelete
  2. fajna biżu :)
    dzieki za odwiedziny i zapraszam ponownie :D:D:D

    ReplyDelete
  3. pierścionek absolutnie rewelacyjny! :))

    ReplyDelete
  4. Ciekawa biżuteria, bardzo mi się podoba. Chyba wybiorę się po taką :))

    ReplyDelete
  5. lubie takie bransoletki

    zapraszam do mnie i do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu ;)

    ReplyDelete
  6. świetna biżuteria ;) dodaje do obserwowanych

    ReplyDelete
  7. Oo w housie i croppie taka fajna biżuteria? Nieźle!

    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy, Frayed Laces

    ReplyDelete
  8. Świetna biżuteria! zwłaszcza bransoletka jest mega :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Pierścionki tego typu jakoś mi się nie podobają, ale bransoletka nieziemska . <3

    ReplyDelete
  10. pierścionek jest genialny! bardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  11. such a cool ring, thanks soo much for your lovely comment,
    keep it up!

    xxx, Alena

    http://fashionflirtblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. mam taką samą bransoletke z serduszkiem :) tylko że czerwoną ! :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne:) A i liczę na rewanż co do dodania do obserwowanych:)

    ReplyDelete
  14. i looooove your jewellery!
    xx, http://abouthumanthings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. I love that bracelet, it's so beautiful!

    ReplyDelete
  16. te pierścionki strasznie mi się podobają.. ale jak tu funkcjonować z czymś takim na palcach? :|

    ReplyDelete
  17. piekna bizuteria :) podwojny pierscionek swietny !! :) zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do hm :)

    ReplyDelete
  18. ojejej
    ojej piekne te pierscionki :)
    dawno Cię u nas nei było, miło będzie jak wpadniesz w wolnym czasie :)
    M.

    ReplyDelete
  19. Fajne rzeczy ^^

    Zapraszam na nową recenzję :)

    ReplyDelete
  20. Fajne te rzeczy! <3

    http://chaoskontrolowany.wordpress.com/

    ReplyDelete
  21. Mam takie same kastety z House i co ciekawe noszę je całkiem inaczej,bo w drugą stronę,tym prostym do góry! Nie wpadłabym na to,że można je nosić tak,ale to ciekawy pomysł i muszę go wykorzystać ;d

    ReplyDelete
  22. im following you now! and the bracelet is aweome!

    ReplyDelete
  23. świetne pierścionki!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥