Saturday, February 25, 2012

My brothers ❤

Dużo osób prosiło mnie żebym dodała post, w którym pokażę moje rodzeństwo :) Niestety nie mam zbyt wielu nowych zdjęć z moimi braćmi więc niektóre są sprzed kilku lat ale myślę, że aż tak się nie zmieniliśmy .

Many people want to post where I show pictures with my siblings :) I haven't got many new pictures with my brothers and some photos  are old .



Mój starszy brat Mateusz ma 21 lat :) Zdjęcia były robione w Chorwacji.
My older brother Mateusz, He's 21 years old. Pictures was taken in Croatia .




Mój brat Szymon, ma 14 lat ( 15 będzie miał 1 marca :)) . Te zdjęcia są stare, mają 2 lata więc on wygląda trochę inaczej teraz .
My brother Szymon, He's 14 years old :) These pictures are old, We were taken this pictures in Croatia 2 years ago so He looks different .



38 comments:

  1. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    ReplyDelete
  2. Ale ty dużo się nie zmieniłaś . ;)
    ŁAdnych masz braci . ;D

    ReplyDelete
  3. o matko, zmieniłaś się nieźle :D ja też chce miec starszego brata, kurde o,o

    ReplyDelete
  4. I feel like going on vacation now. Fun photos! Thanks for posting and feel free to drop by me too when you have time.

    ReplyDelete
  5. Zawsze chciałam mieć starszego brata

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjęcia, dziękuję za komentarz :) Ja Twój blog już obserwuję ;)
    Pozddrawiam :*

    ReplyDelete
  7. dziękuję za komentarz :0
    + obserwuję ;)

    ReplyDelete
  8. ładnie :) tez mam starszego brata i czasem juz nie moge z nim wytrzymać : D

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że masz i starszego i młodszego brata :) Pozazdrościć :3 Ja mam tylko starszego o 12 lat, i bardzo słaby kontakt mam z nim :( Niestety, zbyt wielka różnica wieku daje we znaki :)

    ReplyDelete
  10. młodszy brat słodki!:D
    kupuj, kupuj! Wartoo ;)

    ReplyDelete
  11. NIe ma to jak rodzeństwo : )
    obserwujemy ?

    ReplyDelete
  12. jak ci fajnie. zawsze chciałam mieć rodzeństwo.. :<<

    ReplyDelete
  13. masz bardzo słodkich braci :) ja zawsze chciałam brata ale się nie udało i jest siostra :)

    ReplyDelete
  14. Ja mam młodszego brata:(... ale nie jest źle dodaję do obserwowanych i liczę na to samo z twojej strony<3

    ReplyDelete
  15. Fajne rodzeństwo.
    Ja mam tylko starsza siostrę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o jaaa ale masz super braci :) ten młody będzie miał branie jak nic :) mały Enrique Iglesias :)
      Starszy też fajny- mój rówieśnik :)
      dodajemy? ;>

      Delete
  16. Zawsze chciałam mieć starszego brata :D

    ReplyDelete
  17. Aw, love this family photos! I'm an only child and I always wished I had an older brother.

    http://www.trendyteal.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ja mam dwóch starszych braci i nie jestem z tego powodu szczęśliwa :D

    ReplyDelete
  19. You have a nice-looking family, and your blog is really nice, too. :)

    Thanks for leaving a kind comment :) xoxo ♥

    ReplyDelete
  20. Thanks for leaving comment! :> Family pictures are so adorable.

    Lets follow each other?

    - Alice

    http://stylist-diaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Też będę miała 15 1 marca haha ;)
    P.S.U mnie rozdanie,zapraszam! ;))

    ReplyDelete
  22. you're brothers look really nice :)
    haha i hope they're not as annoying as my little brother

    xxx

    check out the international giveaway on my blog

    ReplyDelete
  23. Dzięki za komentarz! Młodszy brat jest słodki <3

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  24. Your country is so beautiful...lovely photos!

    ReplyDelete
  25. Chorwacja to przepiękny kraj! :) Byłam tam 2 razy na wakacjach i było świetnie! :)
    Ładne zdjęcia, świetne chorwackie widoki! :)

    Jeżeli masz ochotę zapraszam na konkurs!
    http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/2012/02/giveaway-giveaway-czyli-konkurs-dla-was.html

    ReplyDelete
  26. Wakacje musiały byc fantastyczne!:)

    ReplyDelete
  27. Bracia są fantastyczni! Nie da się ich na nikogo zamienić!

    Zapraszam znów do nas :) http://cantaffordchanel.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥