Thursday, October 11, 2012

ShinyBox - wrzesień !

I'm soo sorry but this post is only for polish readers ! :*

Dziś chcę wam pokazać moje pudełko ShinyBox :) Jak zawsze kosmetyki są super, tym razem kosmetyki sa do pielęgnacji ciała.
Jak wiecie już od dawna otrzymuję ShinyBox, a to na prawdę super sprawa ( moje inne pudełka można zobaczyć tu - Sierpień , lipiec , czerwiec ). Rejestracja jest darmowa, aby otrzymać ShinyBox należy zbierać gwiazdki, które otrzymuje się za wypełnienie profilu i zaproszenie znajomych do rejestracji .
Serdecznie zapraszam !

A to co było we wrześniowym ShinyBox :


Gdy tylko zobaczyłam zawartość ShinyBox byłam zachwycona !


Koncentrat balsamu nawadniającego skórę .
To idealny kosmetyk do pielęgnacji skóry suchej i odwodnionej, idealnie nawilża i szybko się wchłania. Ma bardzo delikatny zapach oraz świetną konsystencję .


Peeling enzymatyczny.
Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi i maseczki więc z tego kosmetyku byłam najbardziej zadowolona. Skóra naszej twarzy wymaga odpowiedniej pielęgnacji, należy o nią wyjątkowo dbać. Ten kosmetyk przeznaczony jest do skóry suchej i odwodnionej, nie wysusza lecz delikatnie nawilża w bardzo łagodny sposób.


Serum Bioderma.
Kosmetyki z Biodermy są świetne więc i ten taki jest. Świetnie nawilża.


Maska Bioderma.
Super, super ! Uwielbiam takie produkty więc i ten pokochałam. Jest idealny :)


Tonik do twarzy La Danza.
Jeden z moich ulubionych produktów z ShinyBox. Jest genialny ! Ma bardzo delikatny zapach oraz idealnie oczyszcza.


Krem do rak.
Produkty do pielęgnacji naszych dłoni powinny być starannie dobrane, tym bardziej jesienią ( i już niedługo zimą ). Ten krem świetnie nawilża, szybko się wchłania i ma najlepszy zapach !

Mam nadzieję, że Ci którzy jeszcze nie zarejestrowali się na ShinyBox po tym poście zauważą, że na prawdę warto !

A wy już macie konto ? Zbieracie ShinyStars ? :) Kto zdecyduje się zarejestrować ? ( piszcie w komentarzach:)).

21 comments:

  1. Chyba zastanowię się nad rejestracją. Notka bardzo fajna :D Mam tylko pytanie - Jakos się płaci za rejestrację, czy coś?
    Czekam na odpowiedź^^
    Pozdrawiam,
    Czar_Na

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rejestracja jest bezpłatna :) Za nic nie płacisz, musisz tylko zbierać gwiazdki, po uzbieraiu 100 otrzymasz pudełko ( istnieje możliwość zakupu ale lepiej zbierać ShinyStars :)).

      Delete
  2. fajnie:D
    ja jestem tam zarejestrowana tam,ale jakoś nikt z moich znajomych nie chce dołączyć;c

    ReplyDelete
  3. faktycznie chyba opłaca się zarejestrować :)

    ReplyDelete
  4. kiedyś miałam tam konto, ale potem o nim zapomniałam. ;)

    ReplyDelete
  5. ja jkos nie moge zebrac tych pkt :<<<

    ReplyDelete
  6. Hej !
    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy bardzo mi się podoba : *
    Obserwuję i będę zaglądać ♥

    ReplyDelete
  7. fajny blog :P
    obserwuję i liczę na to samo;
    http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. me encantan estos productos!

    New outfit post on my blog "MILITARY JEANS"
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. Jakoś nie szczególnie ufam tego typu sprawom ;p
    + zapraszam częściej :)

    ReplyDelete
  10. mam krem do rąk z biodermy, mega jest xd ;3


    zapraszam na nowy post! :P

    ReplyDelete
  11. Mam tam konto :) Ale niestety brakuje mi jeszcze dużo punktów :(
    Obserwuje ;))

    ReplyDelete
  12. dużo jest tych produktów;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)

    lovellybloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. This looks like a very good cosmetics:))

    ReplyDelete
  14. jedno z lepszych pudełek, ja oczywiście nawet na jedno nie uzbierałam, ale moja siostra ma wszystkie i to chyba jest najlepsze ;p chociaż ona prawie tych kosmetyków nie używa :D
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  15. ciekawe:0 nie wiedziałam,że w ten sposób można dostać te kosmetyki w takim razie zabieram się do pracy! dzięki za komentarz u mnie pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Interesujace - ShinyBox wyglada lepiej niz te wszystkie boxy w Niemzech.
    Chetnie by ja zaabonowala! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥