Saturday, October 20, 2012

He was something special he was just like dinamite !



buty / shoes - CCC, legginsy / leggins - New Yorker, koszulka/ t-shirt - Reserved, sweter/sweater - no name, szalik / scarf - Miss Trendy, torba/bag - Etorebka.pl

Pokochałam te legginsy ! Są super :) / I love this leggins ! So cool :)

Jestem teraz w domu i najchętniej zostałabym tutaj. Niestety ( chociaż są powody dla których się cieszę) już jutro jadę do Łodzi. Wydaje się, że to tylko 60 km a jednak tak daleko...

Translation : I'm at my house nowand I want to stay here !  Unfortunately (although there are reasons why I am soo happy) tomorrow I'm going to Łódź. It seems that it's only 60 km away and yet so far ...

Lecę do książek ! Do jutra :* 

26 comments:

  1. jak ty to robisz, że we wszystkim świetnie wyglądasz? <3

    ReplyDelete
  2. uwielbiam tą torbę, jest cudowna! :)

    ReplyDelete
  3. mialam sobie kupic takie leginsy xd

    ReplyDelete
  4. SUPER torebka ; DD

    www.live-style20.blogspot.com

    i invite to me too :))


    ReplyDelete
  5. O jak Ci fajnie w tych leginsach!

    ReplyDelete
  6. podoba mi się połączenie tych legginsów z czernią! ;d

    ReplyDelete
  7. pięknie!uwielbiam Twoj blog <3

    u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. podoba mi się torebka, szukałam czegoś podobnego!

    ReplyDelete
  9. kiedyś miała bzika na punkcie spodni/legginsów właśnie z takim wzorem - teraz już mi się znudziły xd

    ReplyDelete
  10. Thank you for taking the time to discuss this, I believe strongly about it and love to learn more about this subject. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more information? It is extremely useful for me. estetik

    ReplyDelete
  11. Fantastic Pics and great blog!!!!:D

    http://paolinasspace@blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    ReplyDelete
  13. Śliczne są te legginsy!
    Ogólnie bardzo ładnie wyglądasz w takim połączeniu:)

    ReplyDelete
  14. I loooove those leggings, you look great!!

    101FashionStreet.com

    ReplyDelete
  15. super legginsy !!

    u mnie post o hitach bransoletkowych 2012 :) !!

    http://lovefashionlifegirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. nice outfit and fantastic leggins:)

    http://theprintedsea.blogspot.de

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥