Saturday, October 20, 2012

He was something special he was just like dinamite !



buty / shoes - CCC, legginsy / leggins - New Yorker, koszulka/ t-shirt - Reserved, sweter/sweater - no name, szalik / scarf - Miss Trendy, torba/bag - Etorebka.pl

Pokochałam te legginsy ! Są super :) / I love this leggins ! So cool :)

Jestem teraz w domu i najchętniej zostałabym tutaj. Niestety ( chociaż są powody dla których się cieszę) już jutro jadę do Łodzi. Wydaje się, że to tylko 60 km a jednak tak daleko...

Translation : I'm at my house nowand I want to stay here !  Unfortunately (although there are reasons why I am soo happy) tomorrow I'm going to Łódź. It seems that it's only 60 km away and yet so far ...

Lecę do książek ! Do jutra :* 

23 comments:

  1. jak ty to robisz, że we wszystkim świetnie wyglądasz? <3

    ReplyDelete
  2. uwielbiam tą torbę, jest cudowna! :)

    ReplyDelete
  3. mialam sobie kupic takie leginsy xd

    ReplyDelete
  4. SUPER torebka ; DD

    www.live-style20.blogspot.com

    i invite to me too :))


    ReplyDelete
  5. O jak Ci fajnie w tych leginsach!

    ReplyDelete
  6. podoba mi się połączenie tych legginsów z czernią! ;d

    ReplyDelete
  7. pięknie!uwielbiam Twoj blog <3

    u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. podoba mi się torebka, szukałam czegoś podobnego!

    ReplyDelete
  9. kiedyś miała bzika na punkcie spodni/legginsów właśnie z takim wzorem - teraz już mi się znudziły xd

    ReplyDelete
  10. Śliczne są te legginsy!
    Ogólnie bardzo ładnie wyglądasz w takim połączeniu:)

    ReplyDelete
  11. super legginsy !!

    u mnie post o hitach bransoletkowych 2012 :) !!

    http://lovefashionlifegirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. nice outfit and fantastic leggins:)

    http://theprintedsea.blogspot.de

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥