Monday, October 8, 2012

Beautiful autumn ! + nocanka.pl


 Piękna jesień ! Weekend spędziłam w domu, było świetnie. Spotkałam się ze znajomymi i wreszcie wybrałam się do kina na ' Jesteś Bogiem '. Genialny film !

Translation : Beautiful autumn! I spent the weekend at home, it was great. I met up with friends, and finally I went to the cinema to see 'Jesteś Bogiem'. A brilliant film!



spodnie i buty / pants and shoes - H&M, skórzana kurtka / leather jacket - Pull&Bear, bluzka / t-shirt - Tally Wejil, torba/bag - House, okulary / sunglasses - quisque 

A teraz najważniejsza część mojego posta :) Nowe kosmetyki !
I'm sorry but this is only for polish readers :*
Ostatnio trafiłam na bardzo fajną stronę z dobrymi i tanimi kosmetykami oraz akcesoriami - www.nocanka.pl/ . Zobaczcie sami :



Oczyszczające plastry na nos na wągry, użyłam już  jeden i muszę powiedzieć że na prawdę widzę efekty. Szukałam ich od dawna ale zawsze trafiałam kiedy w aptece już żadnych nie było . ( dokładny link - oczyszczające plastry ).


Puder, jest świetny . Dobrze kryje i matuje . ( dokładny link - puder )


Najlepszy eyeliner jaki kiedykolwiek miałam :) Idealny do kresek .


Pilniczek, własnie dziś mam zamiar go użyć bo będę malowała paznokcie :)

Zapraszam do zadawania pytań - www.formspring.me/martienna

23 comments:

  1. ja uwielbiam jesień:P stylizacja świetna, w moim stylu;P
    ciekawy blog:) podoba mi się:D

    Zapraszam do siebie na nowy post: patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. U mnie pogoda w kratkę jednego dnia pi piękna jesień drugiego plucha.

    ReplyDelete
  3. super zestaw! uwielbiam jesienne stylizacje bo to moja ulubiona pora roku;-)

    ReplyDelete
  4. Prosto i fajnie :) tez podobnie sie ostatnio ubieram :)

    ReplyDelete
  5. fajny żakiet ; DD

    www.live-style20.blogspot.com

    zapraszam ; ))

    ReplyDelete
  6. Boska ramoneska :) Ja mam zamiar ściągnąć sobie ten film i obejrzeć w domowym zaciszu :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny masz ten zestaw :) I podobają mi się twoje włosy ;D

    ReplyDelete
  8. I ja lubię się jesienią zakopać w domku :) Ładne szarości ;)

    ReplyDelete
  9. Też od dawna szukałam tych plastrów i nigdzie ich nie mogę dostać! Chyba będę musiała zamóić przez internet ;) Świetny blog, obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  10. I really need to get those pore strips! :) xx

    ReplyDelete
  11. Ciekawy outfit ;) A film już mam w planach od dłuższego czasu, tyle osób go chwali!

    ReplyDelete
  12. kocham jesień! <3

    ReplyDelete
  13. Do you know if 'Jesteś Bogiem' is going to premiere in Spain?

    http://www.catart.es/2012/10/oro-encaje.html
    https://www.facebook.com/pages/Catart/189877041134482
    https://twitter.com/catart_

    ReplyDelete
  14. Love your jacket!!:) have a nice day!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥