Monday, October 15, 2012

Brown&black

Dziś mam dla was strój z wczoraj :) Mam nadzieję, że wam się spodoba !
Translation : Today I've got my outfit for you :) Hope that you like it !



buty / shoes - CCC, spodnie / pants - Diverse , bluzka / t-shirt - Yups, komin / scarf - Miss Trendy, torba / bag - etorebka.pl , kurtka / jacket - Pull&Bear

Ostatnio w Łodzi kupiłam sobie legginsy ! Zobaczcie :D
Translation : Recently I bought  leggins in Łódź. You can see :D


Zobaczycie je już w następnym poście :)

Idę się uczyć i pożerać pyyyyyyyszne ciastka ! Trzymajcie się :)
I'm going to learn and eat deeeelicious cookies ! Hugs :)

20 comments:

  1. mniam jeżyki :) świetnie wyglądasz :)
    zapraszam;)

    ReplyDelete
  2. świetne spodnie i torebka :)
    obserwujemy? ^^''

    ReplyDelete
  3. szkoda, że zmieiłaś wygląd i szablon bloga - był duuużo lepszy

    stylizacja podoba mi się !

    ReplyDelete
  4. świetne masz buty! ;)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie!!! Spodnie są genialne!

    ReplyDelete
  6. Przyjemny, kobiecy wygląd z przyjemnością bym go nosiła na codzień :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. jak ja lubie takie klasyczne zestawy ;)

    ReplyDelete
  8. Fajna stylizacja:) Mam takie legginsy ale rzadko w nich chodzę:) Tobie będą pasować;)

    ReplyDelete
  9. Ładnie wyglądasz :) M, jeżyki <3

    ReplyDelete
  10. Nice hangbag!:) And your smile too ;):*

    ReplyDelete
  11. Bardzo lubię takie zestawienia! Świetna kurtka.

    ReplyDelete
  12. szkoda że kopiowanie czyjegoś bloga nie jest karalne .
    http://mariannan.costume.fi/

    ReplyDelete
  13. TE CIASTECZKA SĄ TAKIE PYYYYYYYYYYYYYYCHA!:)
    śliczny zestaw, ale kurcze taki smutny, przełamałabym go jakimiś jasnościami!:)

    ReplyDelete
  14. swietny blog bardzo mi sie spodobal ;)

    zaprsaszam do siebie,organizuje konkurs ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super blog, zapraszam do Mnie . . . http://roksanazientara.blogspot.com/
      Może dodasz Mnie do obserwowanych, będę wdzięczna ;))

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥