Monday, September 7, 2015

Bulgaria - relax on the beach

Witajcie !!

Pewnie część z was wie z mojego profilu na facebook'u, że wyjechałam na wakacje do Bułgarii. Niestety już jestem w domu, powoli przyzwyczajam się do codzienności i do pogody, która nas nie rozpieszcza. Po tygodniu spędzonym w Złotych Piaskach, kąpaniu się w morzu i basenie ciężko mi znieść te deszcze...

Wylot do Warny mieliśmy z Warszawy więc na lotnisko mieliśmy bardzo blisko. O 2.30 wyjechaliśmy z domu mojego chłopaka, bo wylot mieliśmy o 6.10 a chcieliśmy być trochę wcześniej. Lot na szczęście minął nam bardzo spokojnie i szybko. Niestety oczekiwanie na posiłek do 12 a potem do 14 na pokój było bardzo męczące, chciało nam się okropnie spać. Marzyłam o tym żeby móc wreszcie wziąć prysznic !

W piątek ( dzień, w który przyjechaliśmy) właściwie wpędziliśmy nad basenem a potem śpiąc, wieczorem wyszliśmy z pokoju wypić piwko przy basenie a potem z powrotem wróciliśmy do pokoju. Nie miałam nawet siły robić jakichkolwiek zdjęć. Ale następnego dnia to nadrobiłam ! :) Sobotę spędziliśmy na leniuchowaniu na plaży !


Bułgaria z samolotu. Uwielbiam latać samolotem, a zwłaszcza kiedy na niebie nie ma ani jednej chmurki i można wszystko oglądać !


Widok na morze z uliczki. Do morza mieliśmy ok. 5 minut drogi. Gdy szliśmy nad morze droga prowadziła w dół, gorzej było wracać :)



We dwoje zawsze najlepiej ! Dziękuję :*
 


Plaże w Bułgarii bardzo przypominają te w Polsce ( brakowało tylko parawanów haha ! )



Kiedy Piotrek siedział w wodzie ja czytałam gazetę. Nie dało się wytrzymać ! Było tak gorąco ! Co chwilkę wchodziliśmy do morza żeby się ochłodzić.

Do zobaczenia niedługo ! :))

4 comments:

  1. Piękne zdjęcia z wakacji. Nic tylko pozazdrościc ;)

    ReplyDelete
  2. Wakacje godne pozazdroszczenia. Pamietam, jak bardzo podobala mi sie Chorwacja - do Bułgarii jeszcze sie wybiore ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  3. My byliśmy w Słonecznym Brzegu ;> co do plaży to prawda, wszędzie tylko polski język słyszeliśmy ;-)

    i te urocze muszelki ;-)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥