Tuesday, September 15, 2015

Bulgaria - Black Sea

Hello :)

Na wczorajszy wieczór nie miałam jakiś większych planów, jednak moja mama dała mi dwa bilety na  spektakl "Tato" na 19.00 w kinie. Zadzwoniłam do Piotrka i pojechaliśmy. Spektakl był całkiem niezły, chociaż przyznam że bywałam na lepszych. No cóż.. o gustach się nie dyskutuje !

Podczas naszego pobytu w Bułgarii były ogromne fale ! Staje się wtedy małą dziewczynką i siłą nie można mnie wyciągnąć z wody. Fale, dosłownie, zwalały mnie z nóg ! A ja cieszyłam się jak dziecko, które dostaje wymarzony prezent.


Tego dnia wybraliśmy się na inną plażę, musieliśmy schodzić na nią po bardzo długich i stromych schodach. Jednak okazało się, że plaża jest śliczna !




Ojjj ! Tęsknię za tymi plażami i za słońcem. Niestety pogoda w Skierniewicach nas nie rozpieszcza. Dziś co prawda było dość ciepło ale brakuje słońca.







Było tak cudownie !
Dziękuje mojemu kochanemu chłopakowi za ten wyjazd ! To były moje najlepsze wakacje ! :*

4 comments:

  1. Ale tam genialnie... Pojechalabym do Bułgarii :) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam-sytuacjabez.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Byłam kiedyś w Bułgarii ale niespecjalnie mi się podobało. Zdjęcia są śliczne :) Moja wychowawczyni poinformowała nas o tym spektaklu właśnie! :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥