Sunday, October 13, 2013

ShinyBox - wrzesień

Cześć kochani :) Dziś chciałam Wam pokazać moje Shiny Box. Dawno temu nie zamawiałam pudełeczka, ale we wrześnu skusiłam się na nie ( uzbierałam 100 Shiny Stars i mogłam je dostać za darmo :)). Początkowo zawartość nie przypadła mi do gustu ale kiedy tylko zaczęłam używać kosmetyków zmieniłam zdanie. Jeśli i Wy chcecie zamówić ShinyBox zarejestrujcie się tutututuututuuuuuu .


PHENOME Szampon do włosów
Szampon do włosów przywracający równowagę skóry głowy. To mój faworyt. Idealnie myje się nim włosy, a po umyciu moje ( dość niesforne, długie, cienkie a przede wszystkim wciąż plączące się) włosy są łatwe do rozczesania. Skóra głowy jest oczyszczona. Jego zapach przypomina mi miętową gumę do żucia, haha. Włosy po jego stosowaniu są miękkie i elastyczne.


Mleko do ciała to must have w kosmetyczce każdej kobiety. Produkt ten idealnie nawilża a przy tym fajnie pachnie. Po użyciu moja skóra była nawilżona i gładka. Fajny produkt, który z chęcią jeszcze kiedyś kupię.



Uwiebiam używać brązerów i róży więc ten produkt bardzo przypadł mi do gustu. dodatkowo uwielbiam Paese, mają świetnie kosmetyki. Ten róż spisał się świetnie, jest bardzo trwały. Nie wysusza skóry.



Serum nadające włosom blask i lśniący wygląd. Codziennie prostuję włosy więc takie produkty bardzo mi się przydają. Dodatkowo teraz kiedy nosimy czapki ten produkt zapobiega elektryzowaniu się włosów.




Lubię 'miękkie' kredki bo łatwiej mi się wtedy maluje, dodatkowo ta kredka posiada aplikator-gąbkę, który idealnie rozciera kontury. Kreska narysowana tą kredką jest bardzo trwała.


Saszetka serum traneksamowego.
O tym produkcie nie jestemw  stanie wiele powiedzieć, niestety ta saszetka starczyła mi tylko na 4-5 aplikacji a efektów można się spodziewać po trochę dłuższym czasie. Jednak szybko się wchłania i nie pozostawia filtru na twarzy.

Kochane ! Mam rabat na pudełko ShinyBox, który ważny jest do 15.11 br. Jeśli któraś z Was chciałaby zamówić pudełeczko z 10% zniźką piszcie ( ten kod może wykorzystać tylko jedna osoba). Rejestrujcie się na stronie - shinybox

Pytania ? - ask.fm/muuaahaha 

8 comments:

  1. Ale fajne kosmetyki! Pierwszy szampon musi być ciekawy, podoba mi się tez ten róż do policzków. ♥ Sama kiedyś zarejestrowałam się na shinybox, ale jakoś o tym zapomniałam..
    Buziaki i zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  2. ja miałam taką fajną kredkę do oczu ale mi ją siostra złamała xDD

    ReplyDelete
  3. Ciekawe pudełeczko, chętnie zgarnęłabym to mleko ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne rzeczy :3 Zapraszam na nowy post ♥

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. róż i kredka przypadły mi do gustu=]

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥