Friday, August 2, 2013

Mikołajki ~part 1~

Ten post miałbyć już dawno, jedniak nie miałam kiedy go dodać bo niespodziewanie wyjechałam na kilka dni. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i oooooto jestem :) Mam mnóstwo zdjęć z Mikołajek, nie wiem nawet od których zacząć. Myślę, że będzie kilka takich postów na temat tego wyjazdu, zauważyłam że je lubicie. TO DO DZIEŁA !

Miszkaliśmy w domkach w lesie nad samym jeziorem. Początkowo myślałam, że komary nie dadzą nam żyć, ale jak się okazało na Mazurach jest ich mniej niż w Skierniewicach ! :o Przyznam szczerze, że zawsze wyjazdy nad jeziora kojarzyły mi się z bąblami od ugryzień komarów i strasznymi żagówkami ( do których bardzo szybko się przekonałam :)). Tymczasem byłam mile zaskoczona, że wyjazd do Mikołajek tak mi się spodobał, przekonałam się że mazury, jeziora, żaglówki, statki, jachty ... nie są wcale takie straszne.

Od domku mieliśmy minutę nad jezioro, do przystani. Mikołajki są miastem, które bardzo przypomniało mi Chorwację. Głównie dlatego, że domki były tak blisko jeziora i mają czerwoną dachówkę. Ogólnie to dość cichce i spokojne miasto, można wypocząć. Ludzie przyjeżdzają tu głównie pływać żaglówkami itp. Dokładnie w takim celu w jakim my przyjechaliśmy. Mój tata ma patent żeglarski i uwielbia jeziora. Mi początkowo ten pomysł, wyjazdu na mazury, nie przypadł do gustu. Ale jestem zadowolona, chyba jedne z lepszych wakacji na jakich byłam :)

Całe dnie spedzaliśmy na jeziorze :) Na pierwszym zdjęciu widać mojego brata Szymona z moim tatą. My z mamą pływałyśmy akurat rowerkiem i robiłyśmy zdjęcia. Pływanie taką łódką jest baaaaardzo męczące, najważniejsza jest praca rąk więc często zakwasy są normalnością, haha :)
Na drugim zdjęciu widać żaglówki, akurat ten dzień był kiepski, wg nie wiało. A o to chodzi ! Na szczęście kiedy my pływaliśmy wiatr był idealny.

Zdjęcie robione na moście/kładce którą przechodziło się na drugą stronę miasta.
Co mam na sobie : okulary -  Firmoo  , koszulka - chicnova , jeansowe spodenki - Butik, zegarek Q&Q, buty z H&M, torba -  yeswalker

Większość restauracji mieści się nad jeziorem, koło portów. Jedzenie w nich jest przeeeeeeepyszne. A jakie to miłe kiedy nie trzeba nic robić, ani zmywać po gotowaniu, haha ! Jednego dnia zamówiłam sobie naleśniki z bitą śmietaną i owocami sezonowymi. Ojjj, pyszności !

Pod poprzednim postem jest tak mało komentarzy, bo kiedy chciałam zaakceptować więcej przypadkiem kliknęłam USUŃ.. oczywiście nie wyskoczyło mi ' Czy na pewno chcesz usunąć?' tylko wszystko się skasowało :C

28 comments:

1. ale tam ślicznie *.*
    ja zawsze gdy jestem nad morzem jem naleśniki :)
    obserwuję
    zapraszam do mnie :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

ReplyDelete
  2. ja wybieram się na Mazury i szukam jakiegoś fajnego noclegu i na nic nie mogę trafić :/:

3. Relaks na łódce. Lubie to! ;) naprawde mniej komarów? Dziwne, ze nad jeziorami jest malo komarow :D Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

4. nigdy nie byłam na mazurach.
    ale pychota na zdjęciu :)

5. śliczne zdjęcia:) dziekuje za odwiedziny

6. Kurcze, jeszcze nigdy nie byłam na Mazurach, a te bilbordy, które ostatnio wszędzie porozwieszali, kuszą niesamowicie.

7. swietne zdjecia :D nie lubie nalesnikow":D

8. Mikołajki i ogólnie Mazury mam prawie na wyciągnięcie ręki :) nie ma lata abym nie odwiedziła jakiegoś kurortu :), jak na razie był Augustów w tym roku, ale mam jeszcze czas :)

9. super zdjęcia! kocham Mazury, ich klimat, widoki..eh...:)

ReplyDelete
  10. nigdy nie miałam przyjemności pojechać na mazury :) ale jeszcze nie wszystko stracone bo przede mną dużo czasu ;) świetne zdjęcia !

11. Jesteś bardzo ładna,zawsze chciałam miec ciemne włosy :o
    Co do stroju przeraża mnie trochę ta czaszka xde
    zapraszam do mnie ;)

ReplyDelete
  12. Jeszcze nie bylam na mazurach musze koniecznie nadrobic;)

13. Fajne zdjęcia, widać, że wyjazd się udał :)
    Też bym sobie pojechała na mazury! :D

ReplyDelete
  14. Masz naprawdę wspaniałego bloga nic doda nic ująć ;)
    Kibicuje ci ;D

15. You have a good sense of style, good taste when you buy clothing and you write interesting content here at your blog.

But I have been reading a few comments in old entries and they say your photographs make your blog look poor. I know you're young, you must go to school, hang out with friends but maybe you could take time to go to a photography class or if you can't go, then read about basic design concepts (composition, symmetry, light, color, typography, proportion, etc).

Trust me that will help you a lot, you're better than other in the blogosphere, but pay attention. Next time I comment, I'll leave you a few book titles about design that will really really useful to you.

Keep up the good work!

ReplyDelete
  16. You have a good sense of style, good taste when you buy clothing and you write interesting content here at your blog.

Keep up the good work!

ReplyDelete
  17. swietne zdjecia i piekne widoczki :)

18. Piękne zdjęcia! ♥
    Pojechałabym sobie na mazury ;]
    Bardzo fajny blog, więc obserwuję.
    Dzięki za komentarz u mnie :3

myszka-mycha.blogspot.com

19. Czytając tytuł myślałam, że to jakiś mega stary post ze świąt xD
    Hahaaha

A propo to też niedawno w Mikołajkach byłam :)

Pozdrawiam http://natalena-style.blogspot.com/

20. świetne zdjęcia:)))
    widać,że pobyt bardzo udany!
    uwielbiam naleśniki z czekoladą i szpinakiem:))

pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili;)