Saturday, August 31, 2013

I die young but with victory ♡

Hello!
Wakacje trwajcie wiecznie! Jest ciepło, jest słoneczno, jest leżing i smażing :) Nie chcę wracać do rzeczywistości, chcę pływać w basenie, jeździć nad rzekę ze znajomymi, chodzić na imprezy, spać w namiocie, nocowac u koleżanek, wychodzić z domu i wracać w środku nocy.. Można tak wymieniać i wymieniać ! Dzień jest coraz krótszy a noce coraz chłodniejsze... Powoli ( baaaaaaaaardzo powoli) muszę się do tego przyzwyczajać.
 W czwartek byłam z Olą w kinie na filmie ' Millerowie', jak ktoś nie był a może iść to polecam, świetny film! Na prawdę można się pośmiać. Ogladaliście ten film ? Podobał Wam się ?

A dziś znowu zdjęcia z pięknej i słonecznej Łeby :)



Idę na plażę, na plażę ! Co mam na sobie : spodenki - Butik, sandały - Step, koszulka - www.chicnova.com/ ( dokładny link - koszulka , nie mogę znaleźć granatowej ), okulary - www.firmoo.com/, pasek - rynek w Skierniewicach.


Pomimo, że nie lubiłam wyjeźdzać nad polskie morze to jakoś w tym roku przekonałam się do tego typu wyjazdów :) Może to zasługa towarzystwa albo tego, że była ładna pogoda, sama nie wiem. Śmiało mogę powiedzieć, że nie żałuję że pojechałam do Łeby.
Strój kąpielowy - H&M



Moje stopy po prawo a Justyny po lewo :) Ogółem zrobiłam bardzo dużo zdjęć w Łebie i nie wiem kiedy uda mi się wszystkieWam pokazać, myślę że będę przeplatała posty na temat Łeby innymi postami. Chciałam też zacząć robić jakieś tagi więc może niedługo coś takiego się tu pojawi. Mam też dużo zdjęć z Tomaszowa Mazowieckiego, kiedy byłam u Justyny i ze Słowacji i Krynicy Zdrój. Ostatnio staram się dodawać posty co dwa dni albo nawet codziennie, mam nadzieję że jak wrócę do Łodzi też tak będzie, chociaż niczego nie obiecuję.


Taka sytuacja :)
Pytania ? - ask.fm/muuaahaha

13 comments:

  1. słyszałam, że ten film jest dosyć ciekawy :)

    ReplyDelete
  2. słodko Ci w takiej fryzurze :D

    ReplyDelete
  3. wygladasz pieknie :) masz swietna figurke

    ReplyDelete
  4. koszulka i strój są cudowne :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Twpja koleżanka ma nieźle owlosiony brzuszek.... hahah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. I co z tego ? Masz z tym jakiś problem ? Zresztą zdjęcie jest przerobione, na żywo tego tak nie widać.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  6. nie oglądałam jeszcze tego filmu ;-)

    ReplyDelete
  7. Słyszałam, że ten film jest mega smieszny! :)
    Zdjęcia świetne :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥