Friday, August 3, 2012

Łeba 23.-30.7 !


 Łeba to bardzo ładne miasteczko, plaża jest czysta i zadbana. Ja i moja rodzina mieliśmy szczęście, ponieważ cały tydzień była piękna pogoda, świeciło słońce i było na prawdę gorąco ! :)

Łeba is a very pretty town, the beach is clean and well groomed. My family and I were lucky, because the whole week was beautiful weather, the sun was shining and it was really hot! :)

 Pomimo, że nie przepadam za wyjazdami nad polskie morze to jednak ten wyjazd zaliczam do udanych. 
Although I don't like to polish sea, I think that this trip was really good.

 
Co miałam na sobie : / What I wore :
koronkowa kamizelka / lace vest -  wholesale-dress, bluzka / t-shirt - Tally Wejil, naszyjnik / necklace - Porfois, spodenki / shorts - Butik, torba / bag - Primark ( miałam jeszcze zakolanówki i balerinki).

Follow me with bloglovin !
www.formspring.me/martienna
 Serdecznie zapraszam do zarejestrowania się na stronie ShinyBox , zajmie wam to 2 minuty a możecie za darmo otrzymać świetne kosmetyki ShinyBox !!

29 comments:

  1. chcę nad morze ! :D nie byłam jeszcze - zazdroszczę ;)

    ReplyDelete
  2. równiez nie bylam ;) moze kiedys pojade kto wie ;). Pozdrawiam Aga.

    ReplyDelete
  3. Śliczna kamizelka. ;)
    Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  4. Kamizelka mi bardzo wpadła w oko :D

    ReplyDelete
  5. jakie świetne, wakacyjne zdjęcia... (;

    ReplyDelete
  6. Łeba..piękne, turystyczne miasto:) Buziaki:*

    ReplyDelete
  7. oj te zdjęcia są fantastyczne :D dziękuję, za odwiedziny ! ^^

    ReplyDelete
  8. ja też bardzo miło wspominam wypad do Łeby. Polskie morze ma taki swój specyficzny klimat, nieporównywalny do żadnych innych, nawet jak nie ma pogody :)

    ReplyDelete
  9. ja jeszcze nie byłam w Łebie, ale chętnie się kiedyś wybiorę, gdyż uwielbiam wypady nad morze ah :D Fajnie, że pogoda Wam dopisała :) Dziękuję za odwiedziny u mnie :*

    ReplyDelete
  10. Dzięki za komentarz :)
    Podoba mi się twój blog więc obserwuję ;)

    ReplyDelete
  11. oooo Łeba to nie daleko mnie :) śliczne zdjęcia! obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Polskie morze ma jakieś swoje uroki:) Dziękuję za odwiedziny:) Zapraszam częściej! Dodaję do obserwowanych:)

    ReplyDelete
  13. Najlepsze są wieczorne przechadzki nad morzem! (:
    Byłam tam kiedyś, jakieś 10 lat temu^^

    ReplyDelete
  14. zazdroszczę wypadu, ja we wrześniu planuję urlop ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post:).

    ReplyDelete
  15. Bylam w Lebie i jest faktycznie ladna ! :D

    ReplyDelete
  16. Nigdy tam nie byłam :) Dziękuję ślicznie ;*

    ReplyDelete
  17. Oj Łeba Łeba, pojechalabym. Ja uwielbiam poslkie morze ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  18. a ja uwielbiam nasze polskie morze i właśnie tam jadę :)!

    ReplyDelete
  19. Jedna z nas w górach a druga nad morzem. Bo każdy lubi co innego pozdrawiam:D

    ReplyDelete
  20. dziekuje za komentarz :) i obserwuje :)

    ReplyDelete
  21. uwielbiam Łebę! jeżdżę tam co roku z moim tż'tem, w tym też chcemy jechac, ale w 2 połowie sierpnia dopiero ;) można tam robic wszystko, spacery, rowery, plażowanie, wydmy, jezioro... jedyne co mi tam nie pasuje to brak dobrych knajpek (ze zdrowym jedzeniem), wszędzie tylko kebab, pizza, gofry, lody, ziemniak z patyka, itp...

    ReplyDelete
  22. Wiele razy byłam nad polskim morzem, ale konkretnie w Łebie jeszcze nie ;)

    ReplyDelete
  23. Kocham Łebe i tamtejszy klimat. Jest jak nigdzie indziej :)
    Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności, gdzie pisze o modzie, nowinkach kosmetycznych, ciekawych wydarzeniach. Pracuje jako dziennikarka i redaktor portalu o urodzie i dzięki temu dostaje mnóstwo kosmetyków do testowania. Już niedługo (gdy uzbiera się więcej obserwatorów bloga) zrobię rozdanie bo sama nie jestem w stanie ich wszystkich wykorzystać :) Będą dodatkowe punkty dla top komentatorów :)
    http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło,
    Ewelina

    ReplyDelete
  24. śliczne zdjęcie.

    ReplyDelete
  25. ładne zdjęcia i fajny blog ^^
    zapraszam do mnie :>

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥