Sunday, June 12, 2011

When you fall get up

Wczoraj byłam na grillu u mojej koleżanki . Strasznie pogryzły mnie komary .. ;/ Było fajnie, śmiliśmy się , rozmawialiśmy . Spędziłam na prawdę fajny wieczór. Rano byłam na mieście na mini zakupach. Pogoda wreszcie zaczęła się poprawiać. Czekam na prawdziwe letnie upały !!

Yesterday I was on the grill with my friends. The mosquitoes was bitting me  ... ;/   It was fun. I spent a really nice evening. In the morning I was in town for a mini shopping spree. The weather finally started to improve. Waiting for the real summer heat!




^ okulary i torba/ sunglasses and bag - Primark ( Atmosphere) ; żakiet/jacket - Cropp Twon ; bluzka/t-shirt-F&F ; buty/shoes - Step

formspring

20 comments:

  1. aww you look cute! how was the food :)

    ReplyDelete
  2. O nie, tylko nie upaly, taka pogoda jak teraz jest moim zdaniem idealna ;)

    ReplyDelete
  3. z tego co widzę z daleka mam takie same balerinki :)
    ale nie jestem pewna ;*

    ReplyDelete
  4. fajny casual :) podoba mi się :)

    ReplyDelete
  5. aww yeah, summer is soo close!! :D
    by the way, mosquitos suck!! xD

    ReplyDelete
  6. śliczną masz tą chustę. Ładne zdjęcia i wg.
    Obserwuję!;)

    ReplyDelete
  7. To ja twój mały językowy poprawiacz:)
    1. was bite me? - albo was biting me albo bit me - to nieregularny czasownik.
    2. was fun? - chyba IT was fun - w angielskim nie ma domyślnego podmiotu, zawsze musi być osoba.
    3. morning - chyba in the morning albo cokolwiek innego, same morning zostać nie może.

    Mam nadzieję że ci nie przeszkadzają moje komentarze bo wpisuje je z sympatii a nie złośliwości - poza tym każda okazja do nauki jest dobra:) A Twoje stylizacje lubię, dlatego obserwuję Twojego bloga:)

    ReplyDelete
  8. Anonimowy - wielkie dzięki ;) to miłe, że mnie poprawiasz przynajmniej wiem jakie robię błędy i jak je skorygować. To dobry sposób na naukę.
    + dzięki za komentarze i miłe słowa ;*

    ReplyDelete
  9. is the weather in Poland not so good right now? Here in germany we have about 20-25 degrees and sun! :) I like your outfit!

    ReplyDelete
  10. Żakiet pochodzi z któreś z nowszych kolekcji czy starszej? Zainteresowana nim jestem, a do Cropp'a już dawno niestety nie zaglądałam :) Pozdrawiam!

    www.window-on-the-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. i really love that bag..looks great with jeans!

    ReplyDelete
  12. No to nic już nie zrobię :). Ostatnio widziałam w sieciówkach kilka marynarek/żakietów, niestety wszystkie były wykonane byle jak, bez jakichkolwiek chęci.

    ReplyDelete
  13. I like the quote and the scarf.

    windowshopz.com

    ReplyDelete
  14. Cute ensemble! it's so hot here now, wishing it's fall again haha.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥