Sunday, June 19, 2011

for beauty

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami czas więc pomyśleć o najważniejszym - trzeba przygotwać się na plażowanie ! Nie możemy zapomnieć o naszym ciele, które po zimie nie wygląda tak jak byśmy tego chciały. Więc zaczynamy ! :)
The holidays are rapidly approaching, it's time to thinkt the most important things - you should prepare to sunbath! We can't forget about our bodies, which doesn't look like we would want it to. So here we go! :)

1.Warto wiedzieć, że picie co najmniej 2 l wody dziennie dobrze wpływa na nasz organizm. Dlatego nie zapominajmy o tym, szczególnie wtedy kiedy jest gorąco. Ważne jest też jedzenie o stałych porach i unikanie słodkich i tłustych potraw. Warto też odstawić sól, gdyż zatrzymuje wodę w naszym organizmie.


You should know that drinking at least 2 liters of water a day is good for our body. So let's not forget about it, especially when it's hot. It is also important to eat at fixed times and avoid sweet and fatty dishes. You should stop using salt, becouse retains water in our body.



2. Nasze ciało po wakacjach wymaga remontu ;) Czas na ćwiczenia, które pomoga nam wrócić do formy, zlikfidować celulit i wyszczuplić brzuch i uda. Jazda na rowerze, na rolkach, gra w koszykówkę, siatkówkę - spędzanie aktywnie czasu jest najlepsze.

Our body needs to be repaired before the holidays;) It's time for exercises that will help us get back into shape.  Cycling, inline skating, playing basketball, volleyball etc, these are few of many ways to spend time actively which is good for us.






Teraz z dumą możemy prezentować nasze ciała na plażach ; ) / Now we can proudly present our bodies on the beaches;)


A wy jakie macie sposoby na letnie 'poprawki' ? / How you care for ur body ?


14 comments:

  1. Jedna rada - nie kompromituj się tym żenującym tłumaczeniem na angielski, bo robisz masę błędów, a i tak nikt z zagranicy Cię pewnie nie czyta. Nie musisz publikować tego komentarza, jeśli nie chcesz.

    ReplyDelete
  2. 6 weidera - oto mój sposób.
    I brzuszki. Cały rok. Staram się robić ok. 300 dziennie, ale ostatnio mi się nie chce ;p
    I melony.
    Na mój brzuch chyba jednak nie ma mocnych xD

    ReplyDelete
  3. HEJ! ZAPRASZAM CIĘ NA KONKURS REGAL ROSE NA MOIM BLOGU! NAGRODĄ JEST ŚLICZNY PIERŚCIEŃ Z KRZYŻEM!
    http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/06/konkurs-regal-rose.html

    ReplyDelete
  4. Anonimowy - może i robię masę błędów ale w ten sposób też się uczę. Są ludzie, którzy zamiast mnie krytykować potrafią poprawić mi błędy jeśli je zauważają. Wierz mi, że czyta mnie sporo osób z zagranicy, a Ty wyrażasz zdanie na temat o którym nie masz bladego pojęcia.

    ReplyDelete
  5. fajne porady , zapraszam do mnie : ))

    ReplyDelete
  6. dieta oczywiście, ale przez cały rok :) i ćwiczenia nasilające się w okresie wakacje ;d - aerobic, piltes, stretching :)

    ReplyDelete
  7. tak trzeba o tym pamiętać.staram się pić 2 litry wody, odpowiedni się dożywiać i o sporcie też nie zapomnę ;)

    ReplyDelete
  8. mój sposób na letnie poprawki to poranne bieganie, na które niestety nie mam w tej chwili czasu. :(

    ReplyDelete
  9. moje ciało zdecydowanie wymaga remontu przed wakacjami.. dzięki za dobre porady, bo na pewno z nich skorzystam!

    A przy okazji - zapraszam na moje rozdanie - w którym można wygrać śliczny naszyjnik-serduszko z kryształkami :) Na pewno by do Ciebie pasował.

    Pozdrawiam,
    chocarome.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wcina się melony, arbuzy i inne owoce, które mają dużo wody :D mają mało kalorii, a się można najeść że ho, nawet przy moim apetycie ;)

    ReplyDelete
  11. Okej więc czas na kilka poprawek, mam nadzieję że się połapiesz o co chodzi:) Będę pisać akapitami.

    1. the holidays are rapidly approaching lub with the holidays approaching
    2. it's time to think about the most important things
    3. prepare to sunbath
    4. can't forget about our bodies which doesn't look like we would want it to.

    1. it's also important to eat
    2. chyba zamiast foods napisałabym dishes
    3. stop using salt
    4. because it makes out bodies to retain salt (to ciało zatrzymuje wodę a nie sól:D)

    1. needs to be repaired albo needs repairs albo coś - a poza tym nie wiem czy after holidays bo chyba piszesz o tym co robić przed:)
    2. cycling...etc inne sporty - these are few of many ways to spend time actively which is good for us.
    3. it's time for excercises

    Więcej uwag nie mam - ogólnie Twój największy problem to poliszingliszowanie - czyli tłumaczysz słowo za słowem z polskiego jak tłumacz google - jak nie wiesz czy jest prepare to, prepare for czy prepare on sprawdź w słowniku czy chociaż w googlu - ilość wyników prawdę ci powie;) I tak jak mówię - staraj się czytać, słuchać i oglądać co ci pomoże złapać 'ducha języka' bez wyjeżdżania do anglii. No i co jeszczze - jak tworzysz zdania złożone to pamiętaj że aby było poprawnie musisz mieć możliwość rozdzielenia tych zdań tak, aby każde tworzyło sensowne zdanie osobno - w praktyce sprowadza się to do tego że np. osobę you you you musisz wstawiać do każdego podrzędnego zdania. W polskim powiesz "on" raz, i dalej już nie musisz, w ingliszu trzeba.

    ReplyDelete
  12. Anonimowy - jak zawsze dziękuję :) poprawienie moich błędów to nie jest proste zadanie . W wakacje zamierzam trochę posiedzieć nad angielskim także mam nadzieje, że da to jakieś porządne rezultaty .

    ReplyDelete
  13. Ohh yea....just got some fresh strawberries myself raveling in the beauty and sweetness lol

    A Girl's Next Best Friend

    ReplyDelete
  14. Jak dobrze, że nie muszę ćwiczyć ani nic takiego. :) Dziękuję za miłe słowa, faktycznie szczęśliwie u nas. :) Bardzo fajnie się ubierasz. :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥