Sunday, November 13, 2016

Ponura jesień

Hej kochane !

Ostatnio pogoda za oknem nas nie rozpieszcza. Na szczęście deszcz pada już coraz rzadziej, w Łodzi zdecydowanie częściej pada śnieg, który (pomimo mojego niezadowolenia) bardzo szybko topnieje.. Po pięknej jesieni nie zostało już śladu, teraz zrobiło się ponuro.

Weekend spędziłam bardzo przyjemnie. Razem z moim chłopakiem i znajomymi wybraliśmy się na kręgle i do kina. Film na który się zdecydowaliśmy "Pitbull. Niebezpieczne kobiety"bardzo mi się spodobał! Raczej nie przepadam za polskimi produkcjami, na tym jednak mogłam sporo się pośmiać a obsada była na prawdę niezła. Później postanowiliśmy pojechać na imprezę do klubu. Mam nadzieję, że wasz weekend był równie fajny jak mój :)

Ja wracam robić projekt na zajęcia... Ostatnio mam sporo nauki ale mam nadzieję, że uda mi się jeszcze do was napisać w tym tygodniu. Na grudzień planuję coś na prawdę fajnego! Mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować. Trzymajcie kciuki! Miłego wieczoru ! 



płaszczyk - Mango, szalik - prezent od taty :)

7 comments:

  1. Życzę powodzenia realizowaniu projektu :)
    kocham te chusto-koce

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ładny szalik, uwielbiam krate :)

    ReplyDelete
  3. Też chciałam się wybrać na ten film. Ślicznie wyglądasz! :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. Ładny szalik. Ja planuje się zebrać żeby obejrzeć cała serię pitbulla ale jakoś nie mogę się przekonać:) zapraszam http://mamakarolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetnie wyglądasz, oby więcej takich wypadów ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥