Tuesday, May 12, 2015

Ulubione perfumy

Hej :) Przepraszam za kolejną dłuższą ( i nie zapowiedzianą ) nieobecność. Niestety miałam sporo zaliczeń na uczelni, musiałam się uczyć, pisać pracę licencjacką. W wolnych chwilach nie miałam nawet ochoty włączać laptopa, wolałam spędzić ten czas z chłopakiem albo rodziną.

W dzisiejszym poście chciałam Wam powiedzieć nieco więcej o moich ulubionych perfumach. Jak każda kobieta uwielbiam perfumy a w swojej kolekcji mam ich kilka. Często dobieram je do okazji lub po prostu do mojego nastroju.
Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy Carlo Bossi otrzymałam perfumy, nie jestem zwolenniczką kupowania zapachów przez internet przed ich powąchaniem, jednak udało mi się znaleźć takie ( na stronie dokładnie opisane są składy ), które ( miałam taką nadzieję ) trafią w mój gust.


Perfumy mają pojemność 100 ml, używam ich dość rzadko bo dla mnie są trochę za słodkie. Wolę bardziej świeże zapachy. Są bardzo trwałe i długo czuć je na ciele. To co bardzo mnie urzekło to opakowanie, jest śliczne !  Możecie je dostać tu :)

Moim numerem jeden i bezkompromisowym zwycięzcą kategorii " Ulubione" są Versace Bright Crystal. Uwielbiam je ! Pachną cudownie. Kiedyś używałam ich codziennie, teraz tylko na specjalne okazje.


To zdjęcie już się kiedyś pojawiło :) sprawdz tuuu - klik klik klik

Gdy jestem w Łodzi najczęściej używam perfum, które dostałam od mojego P. - FM Hot Collection by Federico Mahora, w weekendy stawiam na Little Black Dress z Avonu ( bądź perfumy mojej mamy :)).


Little Blacb Dress są dość tanie ( często można dorwać je w promocji za niecałe 50zł ) więc używane na codzień nie szkodzą tak bardzo mojemu budżetowi jak Versace czy Marc Jacobs Daisy ( są cudowne !!! :)).

Ps. W weekend postaram się zamienić te dwa zdjęcia ( które się są mojego autorstwa) na takie zrobione przeze mnie :))

Do zobaczenia niedługo :*

9 comments:

  1. Ciekawe zapachy chociaż ja lubię właśnie takie słodsze jak chloe, see by chloe, lady gaga a bardzo chcialabym kupić Si, ale chyba to byloby zbyt duze szalenstwo finansowe :d

    ReplyDelete
  2. no nareszcie :D wpis po wielu miesiącach :D czekamy na zdjęcia Marta :D

    ReplyDelete
  3. marta kiedy dodasz jakąś swoją stylizację ubrania ciuchy :D co masz nowego? pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o nowe ubrania to mam ich mnóstwo ! :) Postaram się niedługo dodawać stylizacje, ale na razie mam mało czasu na blogowanie... zajmuję się pisaniem licencjatu i zaliczaniem egzaminów :(

      Delete
  4. to powodzenia Marto przy zaliczaniu :D

    ReplyDelete
  5. Martuś czekamy aż coś dodasz. Ja wchodzę niemal codziennie na twojego bloga bo myślę ze coś się pojawi. Pozdrawiam Ania

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥