Sunday, October 5, 2014

Greece - the best day ! :)

Ten dzień na Korfu spędziłyśmy wylegując się nad brzegiem basenu, popijając co chwilę zimną colę albo sok ananasowy, do tego podjadając ulubione przekąski. Jak w raju ! W międzyczasie pływałyśmy w basenie, rozmawiałyśmy ze znajomymi lub czytałyśmy gazetę. Zrobiłyśmy sobie przerwę na obiad a potem chwilę spędziłyśmy w pokoju chłodząc się przy klimatyzacji. Potem znowu wróciłyśmy na basen i dopiero koło 18 postanowiłyśmy przejść się nad jezioro Halkiopoulos.

Najpierw jednak, zaraz po tym jak się wykąpałyśmy postanowiłyśmy zrobić sobie zdjęcia na naszym balkonie. Moje nogi wołały tu o pomstę do nieba ! Niestety, ja i moja niezdarność dały się we znaki :) Na szczęście siniaki szybko poznikały i mogłam cieszyć się piękną opalenizną.

Mój strój : koturny - CCC albo Deichmann, spodenki - Butik, koszula - Oasap.com, okulary - Pepco, kapelusz - wholesale-dress

W holu hotelowym dorwałyśmy się do lustra, haha ! Zrobiłyśmy kilka zdjęć i poszłyśmy na kolację. Obie tego dnia założyłyśmy koturny, co nie było dobrym pomysłem. Betonowy most w Kanonii, na który się wybierałyśmy nie był ( jak nam się wydawało) równy, dodatkowo nie było nawet barierki a potem gdy zrobiło się ciemno okazało się, że nie ma latarni.

Zdjęcie zrobione zaraz po wyjściu z hotelu, humory nam dopisywały tego dnia. Ja obowiązkowo mam kapelusz, którego może i nie widać na poprzednich postach, ale nosiłam go ze sobą wszędzie.

Ponieważ cel naszej wycieczki był bardzo blisko przeszłyśmy się pieszo. Po drodze było pełno ładnych widoczków :)

Widok na jezioro :)

Właśnie tym mostem szłyśmy, był bardzo długi ale też bardzo wąski, w butach na koturnie miałyśmy dodatkowo utrudnione zadanie.

martienn

Jezioro wyglądało cudownie ! Nie mogłyśmy oderwać oczu !

Do następnego kochani :*

7 comments:

1. ale super, świetnie wyglądasz :)

ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz, zazdroszczę wczasów! Zapraszam na nowy post z relacją z wystawy obrazów Beksińskiego ♥ Polecam i pozdrawiam ;-)

3. ale wam dobrze :(Super post :) Zaprasza również do siebie na konkurs( do wygrania leginnsy od Shock share&block)!!!!

POZDRAWIAM CIEPLUTKO!

ReplyDelete
  4. ostatnie zdjęcie cudowne! piękną masz opaleniznę :)
    -Cudowny blog - będę wpadać częściej!
    . .
    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim ostatniej notce? Jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

ReplyDelete
  5. Bardzo fajne zdjęcia zazdroszczę :) Super opalenizna :)

6. Zazdroszczę wyjazdu bo sama marzę o Grecji :c
    Piękne zdjęcia, widać, że wyjazd był genialny :)
    Zapraszam do siebie - będzie mi miło, jeśli mnie odwiedzisz i skomentujesz ostatni post :*
    ( I przepraszam, że spamię tym z tym zaproszeniem do siebie ale nie widze sensu w pisaniu na każdym blogu w komentarzach adresu bloga i zwrotu grzecznościowego w postaci zaproszenia :* )