Monday, April 21, 2014

easter days

W sobotę musiałam bardzo wcześnie wstać, już o 7 byłam na nogach i pakowałam walizkę. Wyjeżdżaliśmy do mojej cioci, która mieszka w Katowicach. Jest nas piątka, więc trochę czasu minęło zanim wszyscy się wykąpaliśmy i zjedliśmy śniadanie. Dopiero po 11 udało nam się zapakować do samochodu i wyjechać. Droga trwała ponad 2h z czego połowę przespałam, a potem słuchałam muzyki i czytałam książkę.


kurteczka - Vero Moda, spódniczka - H&M, buty - CCC, torebka - eastclothes.com, zegarek - Q&Q, naszyjnik i kolczyki - Kruk

Pomimo tego, że ostatnio moje nowe buty dość boleśnie poobcierały mi stopy, postanowiłam być twarda i założyć jedne z moich ulubionych szpilek. Bałam się, że nie wytrzymam w nich całego dnia, jednak moje obawy były całkowicie bezpodstawne. Wydaje mi się, że tamte buty będę musiała jednak oddać mamie, a szkoda bo są na prawdę ładne...




Jeszcze w piątek, kiedy byliśmy w domu, postanowiłam zrobić pisanki. Poszłam po wstążki, kolorowy papier i farby, poczułam się jak dziecko i przez dłuższy czas malowałam. Niestety, nie mam talentu do malowania, więc dużo lepiej wyglądały te obklejone papierem i wstążkami.



Kiedy tylko dojechaliśmy do Katowic, wstąpiliśmy do moich dziadków. Wypiliśmy ciepłą herbatę i zjedliśmy obiad. Później wszyscy pojechaliśmy do mojej cioci, gdzie wszyscy byliśmy zaproszeni. Oczywiście nie obyło się bez wspominania zeszłych, nieco zimowych świąt. W tym roku pogoda była cudowna, więc spędziliśmy trochę czasu na zewnątrz. Skakaliśmy na trampolinie, graliśmy w piłkę, chodziliśmy po lesie. Fajnie było spotkać się całą rodziną ( a jest ona bardzo liczna, mój tata ma 3 rodzeństwa), tak rzadko teraz wszyscy razem się widujemy.


Tak na prawdę, nie mogę już patrzeć na jedzenie ! W ciągu dwóch dni zjadłam więcej niż mogłabym przez cały tydzień, haha. Teraz idę do kuchni, muszę pomóc trochę mamie a potem jedziemy do babci.
A Wy jak spędziliście ten czas ?

8 comments:

  1. aaa cudowna jest ta spódniczka!:*

    ReplyDelete
  2. Fajny pomysł z tymi jajeczkami ;)

    ReplyDelete
  3. Widzę że fajnie spędziłaś Wielkanoc
    Super spódniczka
    Fajny blog, obserwuje i liczę na to samo: jaiswiatus.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz wspaniale! ;) jak również w innych stylizacjach

    ReplyDelete
  5. Piękna torebka :)
    www.deeving.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wspaniale wyglądasz w tym outficie! taki wygląd jest do Ciebie stworzony!:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥