Sunday, February 9, 2014

I need to be strong but you have made me weak.

Heeeeej ! Tydzień ferii minął mi zaskakująco szybko. Pamiętam jak był poniedziałek i planowałam każdy dzień w obawie, że będzie nudno, a teraz już jest niedziela i niedługo znowu zaczynają się zajęcia i nauka... Jutro wracam do Łodzi, mam jeszcze parę spraw do załatwienia, muszę się zastanowić nad praktykami. Wciąż jednak mam w głowie ten tydzień : spotkania ze znajomymi, wypady na miasto, chodzenie na siłownię, oglądanie filmów, nocne wypady w różne miejsca i wiele innych spontanicznych sytuacji, które na pewno będę długo pamiętać :) Spędziłam ten tydzień ze znajomymi, z rodziną, fajnie było tak odpocząć. Udało mi się spotkać z Karolem i obejrzeć film z wesela na którym byliśmy w czerwcu ( kiedy Karol przywiezie mi zdjęcia może wstawię coś na bloga :)). Szkoda mi tylko, że nie udało mi się wyjechać na narty, ale są dni kiedy nie żałuję bo mimo to udało mi się spędzić ten czas jak najlepiej.


W jednym z postów pokazywałam Wam koszulę, którą dostałam od Oasap . Jest świetna! Pasuje do wielu rzeczy, które mam w szafie.

W zeszłym tygodniu byłam też niestety trochę chora, ale to nie stanęło mi na drodze do świetnego spędzenia tego tygodnia. Jestem strasznie uparta i nikt nie mógł mnie przekonać żebym poleżała w łóżku albo posiedziała w domu. Nie wytrzymałabym ani dnia ! Dla mnie musi się coś dziać :)


Na zdjęciu możecie też zobaczyć mój nowy naszyjnik, który również mam z www.oasap.com . ( dokładny link - naszyjnik klik klik   ). Niedługo postaram się pokazać Wam inne rzeczy, które zamówiłam ostatnio z tej strony :)

A teraz siedzę na parapecie i piję gorącą czekoladę. Wielka szkoda, że nie ma już śniegu, bo miałabym dużo lepszy widok. Jednak nie ma co narzekać. Niedługo pójdę do kuchni pomóc mamie, mamy dziś gości więc będziemy przygotowywać jakieś pyszności. A Wy jakie macie plany na niedzielę ?

Ps. Pytania zadawajcie mi tu - http://ask.fm/muuaahaha, łatwiej mi wtedy odpowiadać. Wieczorkiem odpiszę na Wasze e-maile, więc sprawdzajcie pocztę :*

Do zobaczenia !

6 comments:

  1. Ja też żałuję, że nie ma śniegu :C Masz piękne oczy! Zapraszam na nowy post, byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. chodź do mnie, u mnie jeszcze dużo śniegu :P

    ReplyDelete
  3. ale ładnie wyszłaś na zdjęciuu ;-))

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥