Tuesday, February 11, 2014

Can't remember to forget you ♥

Ostatnio mam jakiś gorszy czas, mimo wszystko staram się myśleć pozytywnie i we wszystkim znaleźć coś miłego, znaleźć tą dobrą, czasem z pozoru niezauważalną, stronę. Nie zawsze jest łatwo, ale nikt nie mówił że będzie. Czasami trzeba poświęcić coś żeby osiągnąć coś innego i właśnie z tym ciężko mi się pogodzić. Chciałabym zatrzymać wszystko, nie wypuszczać mojego szczęścia z rąk. Czasami łatwiej mi siedzieć cicho i nie mówić nikomu o swoich problemach, czasami dla nas rzeczy najważniejsze, nasz cały świat, dla innych mogą być niczym, czymś nieistotnym.

Obecnie siedzę na łóżku, w Łodzi w moim cudownym pokoiku, w którym cudownie pachnie wanilią. Jem ciasto, piję truskawkową herbatę ( mój najnowszy zakup :)) i staram się odrobinę zrelaksować. Najlepsza była by dłuuuuuga kąpiel jednak nie mam na nią czasu, mam sporo na głowie i takie formy relaksu musze zostawić na inne dni.


Moja ostatnia paczka, która dostałam od OASAP w większości składała się z biżuterii więc będę starała się Wam wszystko na bieżąco pokazywać :)
Naszyjnik ze zdjęcia jest akurat moim ulubionym ( znajdziecie go tu - naszyjnik )


Wciąż mam gdzieś w głowie wiele wydarzeń, rzeczy, osób o których powinnam zapomnieć. Czasami nie jest łatwo wyrzucić wszystko z pamięci, zapomnieć wszystkie chwile które spędziło się z kimś dla nas wyjątkowym, te wszystkie proste i wyglądające ''zwykłe'' niezwykłe dni.


Martienn

3 comments:

  1. Mam nadzieję, że szybko nadejdą te lepsze dni..

    ReplyDelete
  2. "zwykłe" niezwykłe dni, "zwykłe" niezwykłe gesty, "zwykłe" niezwykłe chwilę i momenty.
    Znam to! I z każdym dniem utwierdzam się w tym ze powinnam od nich "odejść" i nabrać dystansu i ogólnie zająć się czymś innym, ale kurcze to czasami ciężko jak wiesz ze te "zwyczajności" dawały Ci chwile szczęscia :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥