Monday, April 9, 2012

SUN IS BACK !

Kocham taką pogodę jak dziś ! :) / I love this weather ! :)


 
Byłam dziś z tatą w Łowiczu :) Dawno tam nie byłam a to na prawdę ładne miasto.
buty - Step, okulary - Primark, płaszcz - Yups

Today I was with my dad in Łowicz :) I was not there long and it's really nice city. 
Shoes - Step, sunglasses - Primark, coat - Yups

Mamy teraz dużo wolnego więc ostatnio udało mi się zmienić coś w moim pokoju :) Oto efekty :
I have got a lot of free time now so I decided to change something in my room :



www.formspring.me/martienna można pytać ! / can ask!

19 comments:

  1. No w końcu chwilę na to słońce czekaliśmy. ;)

    ReplyDelete
  2. u mnie nie ma ładnej pogody ;((
    ładnie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  3. Widzę, że u Ciebie też słońce powróciło dziś:D
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. Ładnie Ci z tą grzyweczką :)

    ReplyDelete
  5. Pogoda rzeczywiście świetna :)
    świetnie wyglądasz!
    ZAPRASZAM DO MNIE :))

    ReplyDelete
  6. YOU
    ARE

    SUPER

    PRETTY

    LOVELY EYES....AWESOME TRENCH my dear

    XOXO from MUNICH

    La Vie Quotidienne

    www.laviequo.com

    ReplyDelete
  7. Twoje oczy są genialne!

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ślicznie Ci w tym makijażu, bardzo pasuje do jasnych i dużych oczu.Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na takie obrysowanie oczu, ponieważ mam malutkie.Pozdrawiam Lexi :*

    ReplyDelete
  9. ślicznie wyglądasz ;) czuć wiosnę ;)

    ReplyDelete
  10. Słaby płaszcz, niezfitowany, nie podkreśla dostatecznie lini. Szczerze to niebyłbym zaskoczony gdyby moja babcia w nim cisnęła po podwórku.

    Pawełek

    ReplyDelete
  11. Jeszcze raz ja, myślę ze do krawca poniesiesz na spasowanie to nie aż tak źle.Jak zwykle modelka śliczna, bardziej podkreślaj linie, nogi, bo masz co.

    Pawełek

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥