Sunday, April 8, 2012

Happy Easter :*



Ale zimno, brrr ! Całe szczęście, że siedzę z rodziną w domu i objadam się pysznościami :) Jest idealnie ! A wam jak mijają święta ?
Co mam na sobie : koszulę z H&M i spodenki ze zwykłego sklepu w Skierniewicach

Today is cold, brrr! Fortunately, I'm sitting at home with my family and eating good meals :) It's perfect! How do you spend Easter?
What I'm wearing : shirt from H & M and shorts from ordinary shop in Skierniewice

www.formspring.me/martienna można pytać ! / can ask!

21 comments:

  1. Podobają mi się właśnie takie proste koszule ;)

    ReplyDelete
  2. Fajny blog ! Obserwuje i liczę na rewanż ! : )

    ReplyDelete
  3. super wyglądasz :)
    zazdrościć koszuli ^^

    ReplyDelete
  4. I adore your blouse, it's so beautiful! You look lovely:) Thank you so much for your wonderful comment:) Happy Easter! Xx

    ReplyDelete
  5. CUTE BLOUSE...AMAZING KAMERA..hahaha you are a REFLEX addict also =)

    I need your leggins or pantys...amazing topped.


    You can check my RED OUTFIT in :

    www.laviequo.com

    XOXO from MUNICH

    LA VIE QUOTIDIENNE

    ReplyDelete
  6. nom pogoda okropna ;//
    bluzeczka ładna ;) zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  7. genialna koszula :)

    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. siedzenie w domu i obżeranie się to jedyne co można robić z te święta :) no, kto chce to moze sobie tam pospacerować, ale ja zdecydowanie mówię temu NIE.
    świetna koszula :)

    ReplyDelete
  9. "ale zimno" a krótkie spodenki ubrała... mindfuck

    ReplyDelete
  10. Aw such a cute outfit.. love the shorts with tights :D Happy Easter!!!!

    http://sweetclaires.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. przepiękna koszula!

    ja też jem i jem... i zapominam o mojej 'diecie', w sumie już chyba jej nie ma ;D

    ReplyDelete
  12. meega zdjęcia, meega ubrania..aww..! ;*
    Ja już nawet nie wstanę, jestem wykończona..jedzeniem.. haha. ^^

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥