Tuesday, March 22, 2011

soooo sweet ! ♥

Nareszcie jest piękna pogoda ! słońce ♥ Mam dla was nudny, szary zestaw który miałam dziś w szkole . Lecę na spacer a potem czeka na mnie nauka !

Finally, the weather is beautiful! sun ♥ I have for you boring, gray outfit . I'm going to  friends and then waits for me science!



torba/bag - etorebka.pl
bluzka/t-shirt - reserved
buty/shoes - atmosphere
spodnie/pants - Cropp
sweter/sweater - zwykły sklep/ ordinary shop


Zapraszam do udziału w konkursie u http://idealna-kobieta.blogspot.com/
ps. Jeżeli o tym konkursie dowiadujesz się z tego bloga, proszę napisz, że ja Ci go poleciłam w komentarzu :) Dziękuję !  


http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ zapraszam do konkursu na tym blogu ! :D


54 comments:

  1. piękny sweter, torba i buty ; )
    a u tej dziewczyny napisałam co tam trzeba, mam nadzieje, że już wszystko okej ; )

    ReplyDelete
  2. super zegarek :) pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  3. `ładnie wygladasz w nowym kolorku ;>

    ReplyDelete
  4. `czemu skopiowałaś treść mojego komentarza ?!.;x

    ReplyDelete
  5. Ja nie mam odwagi założyć trampek jeszcze. A sweterek mogłabyś odkłaczyć :P Dobry sposób - co jakiś czas ogolić go zwykłą maszynką. Nie robią się supełki.

    ReplyDelete
  6. a mogę obserwować 2 razy xd ? bo już Poppy mnie o to poprosiła i podałam jej nick w komentarzu :<

    ReplyDelete
  7. ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  8. Sekret tkwi w tym, że na ładnym wszystko ładnie wygląda. Nawet zwykły szary sweter nabiera uroku, co widać na załączonym obrazku:D
    Nieźle zasłodziłam;)

    ReplyDelete
  9. U look great :) Especially your watch ;)

    ps soorrry for my not well Engl :))

    ReplyDelete
  10. piękny zegarek:)
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  11. widzę, że bardzo się starasz i polubiłam Cię ;D coś sie znajdzie w nagrodę :)) moze nawet coś bardziej ciekawszego :P

    ReplyDelete
  12. please add me to following

    I add you :)

    http://lilaagarcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Noo taaak, aleee fajnie wygaldaja :D

    ReplyDelete
  14. tak :) strasznie dużo osób korzysta z ich usług :D

    ReplyDelete
  15. That watch is dope!

    windowshopz.com

    ReplyDelete
  16. zestaw jest świetny!:) taki jaki lubię, idealny:) masz cudowny zegarek i świetne ciemne heryyy <3 kocham taką fryzurę, w sumie u mnie by ona nie wyszła bo mam cienkie włosy :) pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  17. Ładnie wyglądasz! Fajny blog :)

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. trzeba korzystać w pogody póki jest ładnie ; )

    ReplyDelete
  19. Fantastic!!!!
    Nice bag!!
    www.paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wezmę w tym konkursie udział ;)
    MI sie ten outfit podoba ;DD

    ReplyDelete
  21. I love your outfit!! such an amazing watch and I love your bag :)

    xoxo

    ReplyDelete
  22. fajny blog:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  23. fajny blog^^
    obserwujemy sie?? ;**

    ReplyDelete
  24. b. ładnie ;]
    szkoda że nie dodałaś zdjęcia całej sylwetki
    śliczny sweterek ! taki słodki.

    ReplyDelete
  25. fajny blog:) torba !!

    www.my-styleee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Pierwszy konkurs na moim blogu:
    http://gefanka.blogspot.com/2011/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  27. EDIT:regulaminu konkursu! Aby w pełni brac udział nalezy spełni jeszcze ten warunek;)

    powodzenia

    nagrody będą losowane przeze mnie - a losowanie będzie dołączone w formie filmiku na moim blogu:)

    3. UMIEŚCIĆ U SIEBIE W NAJNOWSZEJ NOTCE INFORMACJĘ O KONKURSIE Z LINKIEM DO MOJEGO BLOGA!!

    ReplyDelete
  28. torebka jest przecudna! :):)

    zapraszam do mnie - nowa notka:
    http://mala-czarna90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. w tym kolorze włosów wyglądasz swietnie!:)

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam Twój blog!;)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  31. podoba mi się zegarek :) świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  32. SZARY WCALE NIE MUSI BYC NUDNY, A BYNAJMNIEJ TEGO NIE OZNACZA A JESLI KTOS CHCE WIEDZIEC JAKIE MAJA ZNACZENIE WYBRANE PRZEZ NAS KOLORY ZAPRASZAM NA MOJ BLOG
    TAM ZNAJDZIECIE, FIOLET, ZLOTY, I SZARY (W NAJNOWSZYM POSCIE)
    http://aproditeisland.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ten zegarek jest świetny. Lubię takie duże gadżety :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥