Saturday, July 22, 2017

Powrót ?

Cześć !

Już tyle razy zaczynałam post od tłumaczenia dlaczego nic nie udostępniałam, że tym razem postanowiłam wam to oszczędzić. 

Co u mnie ? Udało mi się obronić pracę magisterską ! Oficjalnie ukończyłam studia na kierunku zarządzanie (to nic, że teraz muszę siedzieć i pisać drugą pracę dyplomową.. ). 

Dziś postanowiłam podzielić się z wami paczką, którą otrzymałam dzięki uprzejmości firmy aparperfume. Przesyłka doszła do mnie już jakiś czas temu, niestety obowiązki związane z obroną i pracą nie pozwoliły mi na dodanie postu wcześniej... Ale ! Wracam !  




Perfumy, które otrzymałam zapakowane były w pudełko a w nim owinięte folią bąbelkową, dzięki której całość doszła w nienaruszonym stanie. Każde perfumy oraz 4 próbki, które otrzymałam zapakowane były w oddzielne opakowania. 
Zachęcające do zakupów są przede wszystkim niskie ceny a także fakt, iż zapachy inspirowane są znanymi markami. 


Nie umiem opisywać zapachów, więc zostawię wam linki do strony dzięki czemu same będziecie mogły sprawdzić jaki jest skład poszczególnych perfum. 

Perfumy o pojemności 50ml ( numer F130 link ) są inspirowane Issey Miyake L'Eau D'Issey. Zapach ten nie przypadł mi do gustu, jak dla mnie był mocny i duszący. Perfumy są trwałe (i na moje nieszczęście) wyczuwałam je nawet wieczorem.

Perfumy 20 ml ( numer F191 link) to inspiracja Thierry Mugler Alien. Perfumy te zdecydowanie bardziej trafiają w moje gusta ( nie jest to typowy mój zapach, natomiast używam ich dość często). Jak dla mnie zapach ten est dość poważny i będzie idealnie pasował na wieczorne wyjście na kolację bądź elegancką imprezę. 

Próbki, które otrzymałam to małe flakoniki o pojemności 2,4ml. 
Pierwsze z nich to F080. Niestety perfumy totalnie nie w moim stylu, są bardzo słodkie... 

F086 używałam tylko kilka razy a później oddałam je mamie. Zapach początkowo bardzo ładny i przyjemny po pewnym czasi totalnie przestał mi się podobać.

Kolejna próbka zdecydowanie bardziej mi się podobała, zapach był przyjemny i utrzymywał się na prawdę długo. F085 sa inspiracją  Estee Lauder Pleasures.

Podsumowując :) 
1. Perfumy są bardzo trwałe,
2. Zapakowane są w eleganckie i klasyczne opakowania.
3. Dostępne są w niskich cenach.

4 comments:

  1. Gratuluję Pani Magister! Przyjrze sie tym perfumkom :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  2. Wracaj, wracaj :D Obserwuję Cię od wielu lat, mojego bloga pewnie nie poznasz bo przechodził tysiąc metamorfoz łącznie z adresem, ale serdecznie zapraszam i czekam na nowe posty :D Co do perfum to kojarzą mi się z FM Group, a że nie byłam zwolenniczką to jakoś mam dystans do takich nowinek, no ale wiadomo ciężko się wypowiadać w sprawie perfum nie mogąc ich faktycznie przetestować :)

    ReplyDelete
  3. GRATULACJE PANI MAGISTER!! :)

    Chyba wypróbuję te 085, słodkich zapachów nie lubię.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥