Tuesday, July 21, 2015

last few days...

Witajcie !

Ostatni tydzień był dość ciekawy, dużo się działo a przede wszystkim była świetna pogoda ! We wtorek wyjechałam z rodzicami i młodszym bratem do Pragi gdzie zostaliśmy do czwartku wieczorem. W piątek o 4 rano byłam w domu a już o 15 wyjeżdżałam nad jezioro z moim chłopakiem i przyjaciółmi.

We wtorek po południu zapakowaliśmy się do samochodu i pojechaliśmy do Pragi. To był dość spontaniczny pomysł, wpadliśmy na niego zaledwie dwa dni wcześniej. Zarezerwowaliśmy hotel, kupiliśmy przewodnik i pełni entuzjazmu ruszyliśmy podbijać Czechy. Byłam w Pradze ostatni raz mając około 10 lat! Nie pamiętałam jakie to piękne miasto !

Zdjęć z Pragi mam mnóstwo ! Będę je dodawała systematycznie w następnych postach. Dziś kilka zdjęć z podróży oraz ze Szklarskiej Poręby, gdzie zatrzymaliśmy się kupić euro i korony. Cudownie byłoby mieszkać w górach, widoki są niesamowite !


Z moim młodszym bratem Szymonem.



Nie byłam w stanie oderwać oczu od widoków ! Góry są cudowne, za każdym razem zachwycam się nimi na nowo. Mimo, iż nie przepadam za długimi podróżami samochodem, byłabym w stanie je znieść gdyby moim oczom wciąż ukazywał się taki widok.


Byliście już gdzieś na wakacjach ? :) Gdzie? 

18 comments:

  1. Ale Praga jest piękna! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja też byłam w Czechach ostatni :) tylko nie w Pradze ;) ale to nadrobie! pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. super fotki, przepiękne widoki :)
    mnie wyjazdy czekają dopiero w sierpniu :)


    http://michalyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Praga jest cudownym miastem. :)
    Swoją drogą- masz przystojnego braciszka! *_*

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa z wilczurami pt. ''Red riding hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia! Praga to śliczne miasto <3

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  6. Widać, że fajnie spędziłaś czas. Faktycznie, widoki wyglądają na piękne. :)
    Ja nie dawno wróciłam z Chorwacji i Austrii, było cudownie!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia zazdroszcze!

    ReplyDelete
  8. Ja jestem wlasnie w Grecji! Ale masz cudowne widoki :)
    Pozdrawiam! Laura z bloga fotograficznego
    (klik!)

    ReplyDelete
  9. świetne zdjecia ;3 ja byłam już na kajakach, a szykuje sie jeszcze wyjazd do Szwajcarii i nad morze.
    Miłego dnia ^-^
    http://zaczytana-oczytana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja również kocham góry. W tym roku byłam w Zakopanym, ale w zeszłym odwiedziłam Szklarską. Góry są tam piękne, niestety miasto nieszczególnie przypadło mi do gustu. uwielbiam Karpacz i Zakopane! :)
    Chętnie zaobserwuję!
    http://szpiegtworzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Swego czasu jeździłam w góry co roku..a teraz? Teraz niestety moja mama jest po operacji i nici z planów ;(
    Śliczne zdjęcia
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK^^

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia! ;)
    Wspaniałe widoki!

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jakie piękne widoki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  14. Czekam na zdjęcia z Pragi!:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Cudowne zdjęcia, ja również uwielbiam góry :D

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładne zdjęcie i oczywiście ty :)

    ReplyDelete
  18. Czadowe zdjęcia:)!
    Pierwszą notkę opublikowałam godzinkę temu, napiszesz jak Ci się spodobała? Buziaki:*

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥