Thursday, July 24, 2014

♥ Jezioro Białe ♥

Na początku chciałam Was baaardzo mocno przeprosić za moją nieobecność. W czerwcu miałam, jedną z najtrudniejszych jak do tej pory, sesję. Od lipca zaczęłam pracę w Banku, wychodząc o 8.30 z domu wracałam o 18, nie miałam na nic czasu. Nie włączałam komputera i nie robiłam zdjęć. Teraz postaram się nadrobić wszystkie zaległości.

W czasie gdy moi rodzice wygrzewali się w słonecznej Hiszpanii ja postanowiłam wyjechać na weekend ze znajomymi nad jezioro. Daria poleciła nam Jezioro Białe ( Gorzewo), które jest oddalone od Skierniewic o około 100 km. Długo się nie zastanawialiśmy, postanowiliśmy pojechać. Przyznam szczerze, że nie raz spałam pod namiotem, ale nigdy tak daleko od domu. To było bardzo ciekawe doświadczenie, pomimo mojej choroby ( spowodowanej klimatyzacją w pracy) bawiłam się bardzo dobrze. Pogoda była świetna, teraz z tego powodu moja twarz cierpi ( mój nos i czoło są tak czerwone !).



Każdy dzień spędzaliśmy na plaży, opalając się i pijąc zimne piwo. Pływaliśmy kajakiem. Następnie grillowaliśmy z nowo poznanymi ludźmi, śmialiśmy się, śpiewaliśmy na molo a w nocy chodziliśmy się kąpać do jeziora, woda wtedy była najcieplejsza. Tak mi się tam spodobało, że już planuję kolejny wyjazd tam. Na razie jednak nie mam wolnego więc muszę poczekać do końca tygodnia ( kiedy to nastąpi koniec mojej pracy) a następnie znaleźć jakieś wakacje i zaplanować któryś weekend.

A Wy jak spędziliście lipiec? Wyjeżdzaliście gdzieś?

24 comments:

  1. Ja w umie byłam tylko na okolicznym jeziorku na cały weekend Chciałabym pojechać do Gorzewa. Zaobserwowałam, zapraszam do mnie mam nadzieję, że też Ci się spodoba :)

    ReplyDelete
  2. Wiem jak to jest jak na nic nie masz czasu ;> Chciałabym pojechać nad jezioro białe. Ja w lipcu byłam na obozie a teraz szykuję się na kolejny <3

    pozdr

    bysylwa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja niestety nigdzie. Może w sierpniu się uda:) Piękne zdjęcie:)

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia :) ! Ja zrobiłam niezły EUROTRIP- przejechałam pół Europy w autokarze ;p Miałam okazję pobyć dłużej w Hiszpanii- kocham to miejsce :) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  5. ojej, strasznie mi się podobają jeziorka :)

    www.turqusowa.blogspot.com jak nie skomentujesz to ominiesz najlepszy blog świata! ;D

    ReplyDelete
  6. Pięknie tam. Ja w lipcu byłam w Londynie, a już za tydzień wyjeżdżam do Polski :)

    ReplyDelete
  7. dobre zdjęcia masz na blogu :)
    jakim aparatem?
    http://ulcys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Pięknie tam jest :) a nazwa jeziora znana, chociaz pewnie nie o to 'Biale' chodzi :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  9. piękne jezioro! ;)
    Ja lipiec spędziłam w pracy ;)

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcie ! :)
    Jezioro też świetne. Ja lipiec spędziłam z przyjaciółmi :)

    http://crazzymarysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcie ja już wróciłam z wakacji :)
    ps. mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ale tam pięknie <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ładne jezioro, ale ja jakoś mieszkając w takim bardzo spokojnym miejscu w Polsce nie przepadam za bardzo za tak spokojnymi miejscami, bo mam takiego spokoju pod dostatkiem ;P Wakacje spędzam w domku i jakoś mi się nie chce ruszać bo tak naprawdę wakacje to mam przez cały rok na studiach - studiuję w Toruniu więc na drugim końcu Polski, więc jak wracam to już siedzę przy komputerze w swoim pokoju :) No nieźle z tą pracą :) Pytałem się ciebie czemu nie piszesz, a tu od 8 do 18, nieźle. To w urzędzie tylko do 15 się robi :) :D. Na szczęście ja nic nie muszę robić więc jest fajnie. Współczuję Ci i dziękuję że coś napisałaś :) :D Pozdrawiam Dave

    ReplyDelete
  14. Byłam na Czechach. I mała rada- zmień czcionkę na jakąś normalną, ponieważ ciężko się czyta.

    http://doska-style.blogspot.com Poklikasz w najnowszym poście w linki?
    Albo w baner sheinside. :) Odwdzieczam sie!

    ReplyDelete
  15. Ja się wybieram z chłopakiem nad jeziorko a niedawno wróciła z Bułgarii :) Piękne zdjęcie i super post. Wgl bardzo fajny blog :) W wolnej chwili zapraszam też do mnie :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mam jeszcze taką małą prośbę, mogłabyś poklikać w pare linków z ostatniej notki? Dużo czasu Ci to nie zajmie a na pewno mi pomożesz :)
    Pozdrawiam !
    www.divoces.blogsot.com

    ReplyDelete
  16. Każdemu czasem potrzeba chwili wytchnienia i relaksu :) piękne widoki :)

    xoxo,
    Anna

    annsthing.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. świetni tam jest :)
    bardzo ciekawy blog, będę zaglądać tu częściej :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetna fotografia ;) Uwielbiam spać pod namiotem :D
    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. piękny widok, ja spędzam teraz czas nad naszym polskim morzem, leżę całymi dniami na plaży, ale niestety opalenizny brak :(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥