Tuesday, June 11, 2013

HATE that I love YOU !

Cześć misie ! :) Dawno mnie nie było ale to wszystko spodowane jest sesją.. Nie mam na nic czasu, staram się uczyć jak najwięcej żeby wszystko pozaliczać w pierwszych terminach bo nie chcę bujać się z tym wszystkim we wrześniu. Wolę mieć dłuższe wakacje. Cóż trzeba spiąć pośladki i kuć, kuć i kuć ! Nie ma innego wyjścia.
Ostatnio dużo się u mnie dzieje, niekoniecznie wszystkie zmiany są dobre. Niektóre sprawiają, że krew mnie zalewa i wciąż chodzę wkurzona.. Zbyt często ostatnio się smucę, czasami nie mogę znaleźć niczego pozytywnego . Mam nadzieje, że to niedługo minie i wszystko będzie tak jak było jeszcze niedawno ( a może nawet lepiej ? PROOOOOOSZĘ). Nie mogę znieść dłużej tego milczenia .


Mimo tego wszystkiego złego trzeba znaleźć w sobie energię czy coś i uśmiechać się jak najwięcej ! Już niedługo wakacje i wszystko musi być dobrze :)


Niestety ostatnio ciągle była beznadziejna pogoda i nie miałam jak pokazać wam na sobie moich okularów :)
Dostałam je dzięki współpracy z firmą www.firmoo.com/ . Okulary są świetne a przesyłka na prawdę szybka, niedługo postaram się pokazać je dokładniej.

Oooo i niedługo post podsumowujący maj, a później mnóstwo nowych postów! Mam sporo zdjęć :)

Ps. Kochani wiem, że zapomniałam napisać swój e-mail z boku. Zaraz to wszystko naprawię. Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na www.formspring.me/martienna lub piszcie na foxik12@wp.pl 

Ps2. Macie konta na facebook'u ? Zapraszam do głosowania ( głos jest ważny tylko gdy polubie profil i dopiero potem zdjęcie)! głosujcie, głosujcie, głosujcie ! Możecie w ten sposób pomóc mojej koleżance wygrać :)

13 comments:

  1. Mam nadzieję, że wkrótce Twoje życie znowu wróci na odpowiedni tor :-)

    ReplyDelete
  2. No, to ja mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  3. prędzej czy później wszystko bd dobrze :))

    ReplyDelete
  4. jesteś prześliczna. uśmiech powala nawet mnie (a jestem kobietą).

    ReplyDelete
  5. Sliczna jestes! :)
    Ja sie tez juz teraz ucze, mimo dopiero za miesac pisze test z polskej gramatiky, ale chce chce zdac jak najlepiej, a tak tylko dwie pracy domowe na mnie czekajia-

    ReplyDelete
  6. Fajne okularki :) fajny blog, zdaję mi się ze już kiedyś oglądałam twojego bloga :)Ty już tu długo jesteś? :) co nie ?:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥