Monday, February 25, 2013

I loooooooooove skiing !

Cześć ! :) Ale dużo się u mnie dzieje ! Niektóre zmiany są mega pozytywne, inne wręcz przeciwnie. Niestety musimy się pogodzić z tym co jest i iśc do przodu. Nie zawsze wszystko jest tak jak chcemy, jak marzymy, nie zawsze nasza starania przynoszą oczekiwane efekty. No ale... Nie o tym dziś :)

Gdy ostatnio wróciłam do domu byłam mega szczęśliwa ! Rodzice w zamian za zdaną sesję kupili mi narty ! Totalnie się tego nie spodziewałam. Byłam w szoku kiedy tata pokazał mi narty, buty do nart, kijki i spodnie i oznajmił ' jutro jedziemy ! ' To było na prawdę świetne i chyba nigdy nie zapomne jak bardzo zaskoczona i szczęśliwa wtedy byłam :) To był mój pierwszy raz na nartach ale było na prawdę dobrze .



Mega pozytywne zakończenie sesji, która była na prawdę stresująca ! :)




Wybraliśmy się do Bełchatowa, na szczęście to blisko nas więc droga nie była zbyt długa. Chociaż i tak musiałam wstać o 6, ale warto było się tak poświęcić, haha !

A Wy jeździliście kiedyś na nartach ? :)

Ps. Ostatnio dostałam kilka paczek więc niedługo pokażę wam ich zawartość :)
modest dresses for women

24 comments:

  1. Ja w tym roku jeden wyjazd na narty już zaliczyłam, a w sobotę śmigam na zakończenie sezonu na tydzień do Zakopca :) Jeżdżę od 3 roku życia i naprawdę potwierdzam nie ma wspanialszego sportu :))) A do Kamieńska mam dokładnie 30 minut jazdy samochodem ;)

    ReplyDelete
  2. Nie jeździłam na nartach 3 lata;( Od operacji kolana... Przydałoby się wreszcie odważyć i pojeździć;D

    ReplyDelete
  3. zazdroszcze ;-) jakos nie mam odwagi ;-)

    ReplyDelete
  4. Może nie powinnam zwracać uwagi, ale popełniasz ten błąd notorycznie i już nie mogłam się powstrzymać - "naprawdę" pisze się łącznie, a nie rozdzielnie.

    ReplyDelete
  5. ja niestety mam dalego na narty (ok 200 km na malutką górkę:() ale jeżdżę ju prawie 8 lat na nartach i jeśli nie jestem w górach to chociaż właśnie bliżej :). Nie mniej jednak zima bez nart to nie zima! :)

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia :D
    Ja nie jeździłam .

    ReplyDelete
  7. ja też uwielbiam jazdę na nartach:D

    ReplyDelete
  8. niestety nie umiem jezdzic na nartach...bardziej kreci mnie deska:)

    ReplyDelete
  9. fajne zdjęcia^^
    Ja nigdy nie jeździłam:)

    ReplyDelete
  10. o ja cię narty :) nigdy nie jeździłam ;/ ale podoba mi się too :D

    ReplyDelete
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam jeździć na nartach! ^^
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  13. Jaa nigdy nie jeździłam :D przyznam się szczerze,że nawet nie mam nart xD

    obserwuję , mogę liczyć na to samo? na prawdę bardzo mi zależy :)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. nigdy nie jeździłam :D
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne ;*
    www.oliwiaa-blogspot.com

    ReplyDelete
  15. JA W TYM ROKU NIE BYŁAM NA NARTACH I RACZEJ NIE BĘDĘ BO U MNIE JUŻ SŁOŃCE SIĘ POJAWIŁO ;3

    ReplyDelete
  16. zazdroszczę, że mogłaś pojeździć na nartach. ja jeszcze nigdy nie miałam okazji :(( ja zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga > zycie-na100latki.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Nigdy jeszcze nie byłam na nartach, ale może kiedyś pojadę. Swoją drogą bałabym się jechać np. w góry :P

    ReplyDelete
  18. mój ostatni zjazd na nartach skończył się upadkiem, wizytą w szpitalu i operacją, następnie roczną rehabilitacją, zazdroszczę wyprawy ale nart to już nie bardzo :)

    ReplyDelete
  19. mnie jakoś do sportów zimowych nie ciągnie :)

    ReplyDelete
  20. Ale fajna niespodzianka :)
    Mnie jakoś na narty nie ciągnie :D

    ReplyDelete
  21. Jeździłam, w sumie to już chyba umiem na nich całkiem dobrze jeździć :>

    ReplyDelete
  22. Nigdy nie jeździłam na nartach ale zawsze chciałam spróbować. :D
    zapraszam :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥