Friday, September 28, 2012

psssst !

ZDAŁAM EGZAMIN PRAKTYCZNY NA PRAWO JAZDY ! 
Jestem najszczęśliwsza na świecie :) Wczoraj oczywiście świętowaliśmy ( moja rodzina, przyjaciółka i ja ). Uwielbiam dni kiedy pijemy razem szampana, jemy pyszne ciasto i jesteśmy szczęśliwi. Nie chcę stąd wyjeżdżać. 

Translation : I PASSED THE PRACTICAL DRIVING TEST!
I'm happiest in the world :) Yesterday we celebrated (my family, MY friend and I ). I love the days when we drink champagne together, we eat a delicious cake and we are happy. I don't want to leave.




kurtka/ jacket - Pull&Bear , bluzka/t-shirt - Reserved, spodnie/pants - no name, torba/bag - e-torebka.pl, buty/shoes - Step

www.formspring.me/martienna zapraszam do zadawanie pytań :) chętnie odpowiem !

31 comments:

  1. no to gratulacje! :) ja ostatnio sobie zdałam sprawę, że mam prawko już od 3 lat ;o hah :D
    też na Twoim miejscu nie chciałabym wyjeżdżać :), podejrzewam,że jest to dla Ciebie trudne ... daleko będziesz miała do rodzinnego domu?

    ReplyDelete
  2. Serdecznie ci gratuluję! Nie lada to sztuka :) ja bym pewnie i po 100 razy nie zdała ;p Buziaki i zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  3. Gratulacje!!! Wyglądasz prześlicznie ;))

    ReplyDelete
  4. super styl ;))


    www.live-style20.blogspot.com


    new post :)

    ReplyDelete
  5. gratulacje!!! ;) śliczna stylizacja :D

    ReplyDelete
  6. Congrats! Gorgeous fall look! Love the green jeans and your bag reminds me of the Stella one that I want so badly!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jesteś śliczna;) Przypominasz mi aktorkę Mandy Moore :)

    ReplyDelete
  8. gratuluję:) ja również uwielbiam takie chwile:) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. gratulację :) pamiętam jakie nerwy przyprawiło mi prawko... na szczęście już dawno za mną:) super kurteczka !

    ReplyDelete
  10. Gratuluję!! Wiem jaka to radość... :))
    Bardzo podoba mi się kolor Twoich spodni, jest taki jesienny :)

    ReplyDelete
  11. cudowne masz spodnie! Graaaatulacje! <3

    ReplyDelete
  12. gratuluję i mam nadzieję ze już wkrótce również bd mogła sie tym pochwalić ;)

    ReplyDelete
  13. i love the flats .. very nice this look ..

    ReplyDelete
  14. Gratuluję!:)) Sama pamiętam ten stres..:D
    Obserwuję.

    ReplyDelete
  15. gratulacje :)
    wierz mi, że żaden inny egzamin nie będzie już tak stressujący ;) jak ten na prawko :)

    ReplyDelete
  16. pierwsze, co rzuca się w oczy to twój cudowny uśmiech

    ReplyDelete
  17. Doеs your site hаve a сontaсt ρage?
    I'm having trouble locating it but, I'd like to ѕhoоt you an email.
    I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it develop over time.

    Also visit my weblog How to get bigger boobs naturally

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥