Friday, July 13, 2012

Jastarnia ♥

Dziś mam dla was kolejne zdjęcia z Jastarnii ♥ . Jestem zakochana w tym mieście więc mam nadzieję, że niedługo uda mi się tam pojechać jeszcze raz .


Today I've got some pictures from Jastarnia ♥. I love this city!




bluzka i spodenki / t-shirt and shorts - Butik, kapelusz/hat - wholesale-dress , torba / bag - Primark, kolczyki / earrings - Pepco, bransoletki / bracelets - Avon, wholesale-dress 


www.formspring.me/martienna ( mam jakiś problem z formspring'iem ale jak macie pytania to śmiało, postaram się odpowiedzieć tak szybko jak to będzie możliwe :-* )

 Serdecznie zapraszam do zarejestrowania się na stronie ShinyBox , zajmie wam to 2 minuty a możecie otrzymać świetne kosmetyki ShinyBox !!  

28 comments:

  1. Wooow, this outfit is awesome!!!

    ReplyDelete
  2. Cudnie! Bardzo wakacyjny set :))

    ReplyDelete
  3. Życzę miłego wypoczynku ;)

    ReplyDelete
  4. schööön:)telmaminaa.blogspot.fr

    ReplyDelete
  5. Fajny outfit <3 Kapelusz przesłodki hehhe

    ReplyDelete
  6. bardzo ładny zestaw ;) bluzeczka nadaje charakteru ;)

    ReplyDelete
  7. Nie mów że zrobiłaś sobie BIEDRONECZKI na paznokciach wtedy kiedy i ja sobie zrobiłam ;D
    śiostrzana telepatia? xD

    ReplyDelete
  8. zakochałam się w tym outficie!

    ReplyDelete
  9. Świetny outfit! :D Zapraszam na mojego nowego bloga! ^^

    ReplyDelete
  10. Jade do Jastarni w sierpniu! :D Już nie mogę się doczekać, łiiii! Polecasz jakieś miejsca szczególnie? Może jakieś dobre imprezy? : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetne jedzenie jest w restauracji ' Łóżko' :)
      Jeżeli chodzi o imprezy to głownie chodziłam na karaoke, nie wiem czy tam są jakieś dyskoteki ...
      Ogólnie to bardzo fajne miasto, takie dość spokojne .

      Delete
  11. śliczna bluzka ;)zapraszam do obserwowania mojego bloga http://wiola94cf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super stylizacje , bardzo mi się podoba, obserwuję ;* Jeśli Tobie również spodoba się mój blog to zachęcam do obserwacji, będzie
    mi niezmiernie miło! ;*
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. super blog, dzieki za odwiedziny i komentarz, dodaje do obserwowanych;)

    ReplyDelete
  14. Jastarnia jest cudowna, idealna na wakacyjne wyjazdy! :) Zazdroszczę!

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥