Sunday, September 11, 2011

sooo hot !

Dzisiejsza pogoda jest cudowna ! Aż żal siedzeć w domu. Właśnie niedawno wróciłam z dworu bo komary zaczęly mnie strasznie gryźć. Teraz będzie czas na naukę ... ;/

Today's weather is wonderful! Until spend time at home. I just recently got back from the outside because the mosquitoes started to bite me. Now is the time to learn ... ; /


Ostatnio kupiłam sobie kwiatka do pokoju ; ) Mam nadzieję, że nie zwiędnie , hehe !


Mój nowy pierścionek z House :) / My new ring from House ;)






Sweter / sweater - Mango ; bluzka / t-shirt - Cropp Town ; naszyjnik / necklace - no name ; pasek / belt - House ; spodnie / pants - Cropp Town ; buty / shoes - F&F ; torba / bag - Primark ; okulary / sunglasses - Primark


Zachód słońca przez okulary przeciwsłoneczne ; ) Prawda, że fajnie wygląda ?

16 comments:

  1. ładny pierścionek :D
    świetne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  2. Śliczny pierścionek i outfit, a ostatnie zdjęcie - czad !

    ReplyDelete
  3. fiołek :) podlewany w miarę nie dużą ilością wody raz w tygodniu do podstawki - u mnie kwitnie juz całe wakacje :)

    ReplyDelete
  4. podobają mi się spodnie i pierścionek:)
    i pierwsze zdjęcie śliczne!

    ReplyDelete
  5. kiedy kupiłaś ten pierścionek? bo ja go szukałam i u mnie go już nie znalazłam :(

    ReplyDelete
  6. torba tak mnie zachwyciła, że nie potrafię juz ocenić reszty ;d jest cudowna! ;)

    ReplyDelete
  7. fajne zdjęcia!
    www.anja-style.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  8. tylko żeby cię pociąg nie przejechał! ładnie

    ReplyDelete
  9. podoba mi się ten pierścionek :)dodaję do obserwowanych !

    ReplyDelete
  10. Identycznego kwiatka dostałam wczoraj :)

    ReplyDelete
  11. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥