Saturday, July 16, 2011

I ♥ ZAKOPANE !

Cześć kochani ! ♥ Właśnie przyjechałam z Zakopanego i wstawiam tylko post i idę odpoczywać po męczącej podróży. Walizkę rozpakuję jutro, oglanie filmów i jedzenie popcorn'u brzmi lepiej :)
W tym roku moja rodzina i ja postanowiliśmy spędzić wakacje w Polsce. Wybraliśmy Zakopane. Miasto jest piękne, dawno tam nie byłam ( ostatni raz jakieś 8 lat temu ! ; oo ) . Wysokie i pięknie wyglądające góry, domy i ludzie ubrani w góralskie stroje ! Niesamowite ! Zakochałam się w tym mieście, aż żal było mi je opuszczać . Ten tydzień minął mi tak szybko jak jeden dzień .

Hi sweety ♥ Now I'm in home. I was in Zakopane. I will write a post and I'm going to relax. The suitcase I can unpack tomorrow, watching movies and eating popcorn sounds better : )
In this year my family and I decided to spent our holiday in Poland. We chosen Zakopane. The city is so beautiful, I wasn't there a long time ( maybe 8 years ago ; oo !) . The huge and beautiful mountain, houses and people who were dressed in traditional dress. It was amazing ! I fall in love in this city. I was so sad when I left. This week has passed me as soon as one day.


Przez cały tydzień mieliśmy piękną pogodę , tylko w piątek rano była burza ale potem się wypogodziło :)
This week was warm . We had beautiful weather, just in friday morning was raining but then the sun began to shine.




Mieszkaliśmy na głownej ulicy Zakopanego na Krupówkach. / We lived on main street in Zakopane - Krupówki.


Mój strój pierwszego dnia był bardzo zwyczajny i klasyczny ( jak inne później, w końcu pojechałam w góry i ceniłam sobie właśnie wygodę ) . Mam przy sobie okulary i torbę z Primarka ,  bluzkę kupioną w Yups'ie i spodenki ze zwykłego sklepu.
 My outfit the first day was very ordinary and classic (like the other later, in the end I went to the mountains and I value myself very comfortable).  Sunglasses and bag - Primark ; t-shirt - Yups ; shorts - ordinary shop.




Dom do góry nogami : ) W środku są pochylone podłogi i bardzo ciężko jest utrzymać równowagę ( haha! ).
House upside down:) In the middle are slanted floors and very hard to maintain balance (haha!).






Z Gubałówki jest bardzo ładny widok. / On Gubałówka is very nice view .




Bardzo wygodny zestaw, w sam raz w góry . Mama nie chciała mi pozwolić zabrać torby , twierdząc, że w górach nosi się plecaczki. Udało mi się ją przekonać i pozwoliła mi wziąć jedną torbę. Trochę na tym ucierpiałam, z plecakiem było by mi na pewno wygodniej .. :)
bluza - Diverse System ; bluzeczka - Atmosphere ; spodnie - Cropp Town ; buty - Nike ; pasek - House

Very comfortable set, just in time to the mountains. My mum wouldn't let me take the bag, claiming that in the mountains wearing a rucksack. I managed to convince her and allowed me to take one bag. Suffered a little on this, with a backpack would be more convenient to me for sure .. :)
blouse - Diverse System ; t-shirt - Atmosphere ; pants - Cropp Town ; shoes - Nike ; belt - House


W poniedziałek ruszam nad morze :) do zobaczenia.
On Monday I'm going to the seaside;) see you 
: **




18 comments:

  1. Nie jestem ślicznotką no co ty ;) Fajną masz bluzę ;)

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia;)
    kocham Zakopane!

    ReplyDelete
  3. jakie fajne zdjecia zrobilas. zakopane ma swoj nieziemski urok:) zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  4. W Polsce jest wiele tak pięknych miejsc :)

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę ;) Ja mamę od początku wakacji namawiam do wyjazdu do Zakopanego :)

    ReplyDelete
  6. te domy do góry nogami są straszne :D jak tam raz byłam to oszołomienie totalne :D

    ReplyDelete
  7. też kiedyś byłam w zakopanem ;)

    ReplyDelete
  8. Fajne zdjecia.;)

    ReplyDelete
  9. bylam w zakopanem kilka lat temu i nie powalilo mnie :)

    ReplyDelete
  10. Osobiście wole polskie morze. Zakopane jest według mnie przereklamowane może z tego względu że mieszkam niedaleko.. :) zdjęcia super. pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. bardzo fajny blog.też kocham zakopane.pamiętam ten krzywy domek.hehe ;) dziękuję za komentarz + dodaje do obserwowanych ;*

    ReplyDelete
  12. kocham zakopane mam straszny sentyment do tego miejsca ;)

    ReplyDelete
  13. tak :) o zakopane widze :D masz sympatyczna twarz ^^ obserwuje :p

    btw. mam taki stroj pomaranczowy, teraz zaluje ze nie kupilach rowniez niebieskiego :D

    ReplyDelete
  14. Rzeczywiście, pięknie tam jest :)

    ReplyDelete
  15. byłam we wszystkich miejscach umieszczonych na twoich zdjęciach! również kocham zakopane:) pięknie wyglądałaś!

    ReplyDelete
  16. Ciekawe jakby to było mieszkać w takim domku :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥