Tuesday, December 6, 2016

Mikołajki ♥

Hej 

Wszystkiego najlepszego z okazji MIKOŁAJEK ! Mam nadzieję, że spędzacie je w gronie najbliższych, rodziny i przyjaciół. 

Z racji tego, że nie mogę spędzić tego dnia z moim chłopakiem prezenty daliśmy sobie już w weekend. W piątek świętowaliśmy też naszą kolejną rocznicę. Z tej okazji wybraliśmy się do restauracji na kolację. Spędziliśmy naprawdę miły wieczór. 
W sobotę wybraliśmy się w odwiedziny do mojej przyjaciółki. Justyna mieszka w Tomaszowie Mazowieckim więc zostaliśmy u nich do niedzieli. To był bardzo udany weekend :)



Możecie sobie wyobrazić jak wielki uśmiech miałam na twarzy widząc to pudełko.




Szampon i odżywka zostały wybrane przez Piotrka natomiast pudełeczko, w którym była szminka oraz dwa lakiery to prezent. Bardzo miło ze strony firmy, że daje coś od siebie. Pomadka, mimo że na zdjęciu ma dośc intensywny odcień, jest bardzo delikatna i prawie bezbarwna.


Wczoraj odebrałam paczki od firm, z którymi podjęłam współpracę. Niedługo możecie spodziewać się kilku nowych postów :)

A Wy dostaliście coś na Mikołajki :)?

5 comments:

  1. dobrze, że chłopak potrafi trawić w Twoje gusta :). Gratuluję rocznicy! :)

    ReplyDelete
  2. urocze te skarpetki na ostatnim zdjęciu ;)

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę takiego pomysłowego chłopaka! ;)

    ReplyDelete
  4. Gratuluję rocznicy i znalezienia takiego chłopaka, który zna Twój gust. Urocze skarpetki ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ! ♥